Huh? En dat kunnen ze nu pas zeggen? Die games hadden ze toch al lang voorradig moeten hebben, dus als een vliegtuig pech had, wisten ze dat al lang.
Beste Solaiman,Zoals duidelijk op onze site beschreven staat is een standaard PostNL verzending op eigen risico. Ook staat duidelijk vermeld onder verzending & retour dat een standaard 96 % van de keren een dag later wordt bezorgt. En wij zeggen niet dat wij een dag later/release datum bezorgen, wij vermelden alleen wanneer wij versturen. Dit omdat wij afhankelijk zijn van derden, in dit geval PostNL en daarom nooit iets kunnen garanderen.Excuses voor het ongemak,Met vriendelijke groet,Sjoerd BiemansWebbman-gamesOn 1-12-2013 21:50, solaimanb wrote:Hallo,Ik vind het zeer onprofessioneel dat jullie 3 dagen te laat zijn met het leveren van mijn product. Op jullie site staat dat het 1 werkdag duurt. Dat er wat mis is gegaan heb ik begrip voor maar de klant hieronder moet gaan lijden vind ik waardeloos. Dit is ook de laatste keer dat ik wat bestel bij jullie. Mocht ik het dinsdag nog niet binnen hebben dan wil ik mijn geld terugMvg nog steeds niks binnen, ik krijg het gevoel dat ik ben opgelicht
Thnx maar hij reag niet op die nummer Beste Suleyman,Wij hebben jouw game op29 september 2013 verstuurd via PostNL, helaas zijn wij genoodzaakt om 5 werkdag na verzending af te wachten om voor jouw een oplossing te vinden.Het komt wel eens voor dat PostNL er gewoon langer over doet, helaas hebben wij hier geen invloed op.Hieronder zijn de verzendgegevens:
Ik hb m binne!! 'تجويد قرآني -عبد الباسط عبد الصمد الذي أبكى الملايين' bekijken op YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=GjtukFQBpJo&feature=youtube_gdata_player