Ik heb voor iemand een site gemaakt, maar nu moet ik hem online zetten via het programma 'Helm'. Ik heb hier echt geen verstand van :{ Heeft iemand hier verstand in (of hulp website's natuurlijk )
Helm? nog nooit van gehoord. Ik gebruik voor mijn sites: LeechFTP erg simpel in gebruik en aangeraden door veel domeinhouders Daar heb je genoeg aan, je moet gewoon files van de middelste Local directory slepen naar de directory aan de rechterkant.
Ik kan het niet anders doen ... Het is zo'n packet waar je een domein mee neemt. www.skyhost.nl Het basis packet.
Tuurlijk kan je wel een ander FTP programma gebruiken, het is namelijk zo met FTP dat je gewoon je wachtwoord, nickname en Host naam moet invoeren meer niet. Dit lijkt mij erg raar als dat niet met skyhost kan, die software die je bij skyhost krijgt is alleen maar voor erbij dat je gelijk kan beginnen zeg maar. Zou het in iedergeval proberen... Zo ie zo vind ik skyhost als ik naar hun prijzen kijk erg duur, maar goed dat is niet mijn zaak en gaat deze topic niet over.
Je hebt ftp accounts. Vaak heb je automatisch al een default ftp account en kan je in Helm (controlpanel voor je website, hiermee kan je emailaccounts ed aanmaken, mappen beveligen, statistieken bekijken etc) extra accounts creƫren.