Hallo,
Ik wil een website laten bouwen (voor een webshop), maar ik ben daar niet zo in thuis helaas. Ik heb al wel redelijk in mijn hoofd wat de bedoeling is en ik wil graag dat domein vast registreren omdat ik bang ben dat het anders straks wordt gekaapt
Ik zag dat transip die mogelijkheid biedt, maar daar worden ook allerlei abonnementen aangeboden en ik weet niet precies wat ik nodig heb. Ik wil in ieder geval in mijn adressen het volgende mogelijk maken:
onderdeel1.webshop.com
onderdeel2.webshop.com
onderdeel3.webshop.com
Als ik gewoon die webnaam (webshop.com) registreer bij dat transip, kan ik dan altijd nog die adressen zo maken straks (met onderdeel1..., enz.), of kan dat bij transip niet ofzo?
En ik wil de website laten 'bouwen' of misschien via mijnwinkel.nl ofzo. Maar dat kan allemaal nog even duren, omdat ik nog allerlei zaken aan het regelen ben met leveranciers, informatie enz. Dus het beste zou zijn om nu die naam alleen te registreren denk ik hè?
Ik ben zoals blijkt tamelijk noob hierin. Die adressen zijn nogal van belang i.v.m. SEO enzo, dus ik vraag me af, wanneer ik bij transip registreer, dan blijkt straks niet dat ik bijvoorbeeld zulke adressen niet kan maken:
onderdeel1.webshop.com/artikelsoort/artikel
Oké, hoop dat het allemaal duidelijk is, zo niet vraag het me even.
@Mods: Heb even een nieuw topic aangemaakt, omdat ik het niet echt in een van de centrale topics vond passen, hoop dat dat oké is.
Klik om te vergroten...