heey mensen ik heb een probleem ik zit op verschillende forums waar ook screen shots worden gepost alleen kwam ik eergister tot de conclusie dat ik geen screen shots meer kan zien die gelinkt zijn vanaf www.photobucket.com ik heb er zelf ook een account en die kan ik dus ook niet bereiken photobucket zelf kan ik ook niet bereiken tot nu toe heb ik het alleen met deze site ik gebruik mozzila firefox maar met IE kan het ook niet meer weet iemand wat het probleem is en hoe ik het kan verhelpen ? ik heb al gezocht maar kon niks vinden staat het er toch wijs me er maar op greetz nerd
plaats eens een foto vanaf photobucket in dit topic? Edit: oops sorry maak een hele grote leesfout, hierboven is geblaat
Oh dat kan best kunnen als ik een plaatje niet zie doe ik..'rechte muisknop','eigeschappen','dat kijk ik bij adres en kopier hem en plaats hem in mijn adresbalk en dan zie ik hem
naja, onze site kon ook een keer niet meer bezocht worden door mensen die Xas4all als provider hadden. Bleek na contact gezocht te hebben met deze provider dat ze ons geblocked hadden misschien heeft jou provider netzoiets gedaan.
er komt vanavond even iemand langs om te kijken hoe het zit ik zal hem even vragen of het mogenlijk is