Ik was net voor het eerst op de playstation site en daar kwam ik tot de schokkende ontdekking dat zij net zo veel aandacht besteden aan hun nederlandse afdeling als aan hun engelse. Bij de website van xbox loopt de nederlandse sektie altijd eeuwen lang achter op de engelse sektie, en dat komt niet alleen doordat de spellen hier later uitkomen. Wat vinden jullie er van en vinden jullie zoiezo de nederlandse sektie van xbox wat mager?
Hij is heel mager. Hij zou inderdaad veel vaker geupdate moeten worden. Xbox.com is heel erg goed, maar waarom zijn de microsoft venters in Nederland gewoon niet bezig met hun site??
Vind ik niet, ik vinddat ik hier genoeg info vind. Eigenlijk over het forum gesproken. Vind ik deze super handig om mee te werken, heel overzichtelijk
Ik kijk zelden op xbox.com of xbox.nl, als ik nieuws wil weten over Xbox zelf surf ik wel naar xbw.nl Verder mag xbox.nl wel vaker geupdate worden, paar maanden geleden zag ik nog steeds "reclame" voor spiderman erop staan, een spel wat al maaaaaanden uit was. Ze lopen idd erg achter..
Ik kijk ook nooit op xbox.com of xbox.nl/be. Als ik xbox nieuws wil kijk ik ook gewoon op xbw en soms kom ik op andere sites ook nieuws tegen dat xbw nog niet heeft. Ik kijk alleen op xbox.com/nl/be als ik problemen heb met mijn xbox (live).
Ik denk dat dat de 25ste gaat veranderen ... Mark my words ... Je hebt dan namelijk je eigen ruimte en de site is dan niet meer wat het geweest was .... Xbox Live Web!
Ik zie elke dag nieuws op tothegame.com en een uur later het zelfde op xbw, dat vind ik dan wel weer jammer
Ja klopt ja, hier verheug ik me echt op.. De site zelf krijgt dan ook een hele andere uitstraling heb ik gelezen. En wel handig dat ik niet meer op m'n Xbox hoef te kijken wie er online is en wie niet. (Ik vind dat laden zodra ik naar Xbox Live Dashboard ga altijd net ff te lang duren :{ ).
maar op deze site (xbw)hebben ze geen filmpjes en op www.xbox.com wel dus soms is xbox.com wel handig
Waar kun je die filmpjes bekijken dan? En het is waar dat je lang moet w8en voordat het filmpje klaar is. Een vriend van mij dee er met 312 kbps meer dan een uur over voor een filmpje van 7 minuten.
Het is idd wel belachelijk dat xbox.nl gewoon geen aadnacht krijgt. Maar die hebben we eigenlijk niet nodig, want xbw.nl is al meer dan we nodig hebben.
Helemaal mee 1s ,maybe ook nog xboxarena.nl bijna hetzelfde [geloof door de zelfde makers in elkaar gezet]
Voor het nieuws kijk ik nooit op xbw. Er worden hier namelijk alleen maar positieve dingen geplaatst en geen negatieve. De nederlandse playstation website is bet dan de ned. xbox website. Veel meer up to date en veel meer info.
geen negatieve dingen? Ik vindt dat ze bij XBW echt objectief zijn en vaak geven ze voor mijn gevoel ook goeie cijfers en schrijven hoe ik er over denk.
ja helemaal mee eens en waarom wat is in de ogen van wouter xbox dan wel niet slecht nieuws?? Ik vind het nieuws van half life maybe niet naar xbox toch wel negatief??