1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wedden op sport [Deel 3] [SPOILERS!]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ralluff, 13 dec 2010.

  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja alles is een gok:9.

    Ik zie ook Asian Cup nog erbij staan. Jordanie-Syrie. Beide vrij hoge notering, maarja. Iemand die die ploegen kent:9?



    Zat meer aan Ajax te denken:9. En eerste competitiedag ga ik sowieso niet op wedden. Al die transfers enzo..
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  2. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je weet wel wat ik bedoel, meer zekerheid bij ManC als bij Tottenham :b:
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Zou ik niet doen! City heeft het moeilijk en Villa weet tegen hoog aangeschreven ploegen goed te presteren.
    Tottenham zie ik wel winnen maar is voor mij te riskant voor een bet, Newcastle draait geen slecht seizoen en het is thuis..
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    FC Emmen - FC Dordrecht 1X (1,25)
    BV Veendam - AGOVV 1X (1,33 )
    RBC Roosendaal - Almere City FC 1 (1,62)

    Inzet:5,00
    Totale notering: 2,69
    Potentiële uitbetaling: 13,47
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Emmen is wel tricky hoor (ook al wonnen ze vrijdag van Zwolle).

    Jupiler League 1x gedaan. Had er 2 goed en moest alleen nog MVV-Sparta 2 goed hebben, die dus verloren:emo:..

    Veelste onvoorspelbaar.
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Emmen staat voor, RBC faalt.
    Na 10 minuten kreeg Almere rood, RBC speelt thuis en heeft dus een man minder maar krijgt na 30 minuten 2 goals tegen in 2 minuten:mad:
    Dat is ook de enige bet waar het team moet per se moet winnen.. echt klote dit
     
  7. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja zag t net ja. Wel bizar.

    Volgende keer misschien aantal doelpunten gokken in de J. League? Altijd wel +2.5
     
  8. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ach, die paar euro valt wel mee toch? Zit ook weleens op een ander forum te kijken en daar had iemand afgelopen weekend deze bets geplaatst, dan ben je pas zuur... :

    Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
    Cambuur Leeuwarden - FC Dordrecht Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,70 14-1-11 '
    FC Volendam - MVV Maastricht Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,45 14-1-11 '
    FC Zwolle - FC Emmen Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,22 14-1-11 '
    Inter - Bologna Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,32 15-1-11 '
    Juventus - Bari Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,40 16-1-11 '
    Manchester City - Wolverhampton Wanderers Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,26 15-1-11 '
    Sporting Lissabon - Paços Ferreira Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,30 15-1-11 '
    Je weddenschap: zevenvoudig € 100,00 9,10 0 / 7 Lopend


    Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
    Cambuur Leeuwarden - FC Dordrecht Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,70 14-1-11 '
    FC Volendam - MVV Maastricht Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,45 14-1-11 '
    FC Zwolle - FC Emmen Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,22 14-1-11 '
    Juventus - Bari Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,40 16-1-11 '
    Napoli - Fiorentina Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,75 15-1-11 '
    Sparta Rotterdam - Go Ahead Eagles Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,90 16-1-11 '
    Sporting Lissabon - Paços Ferreira Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,30 15-1-11 '
    Je weddenschap: zevenvoudig € 38,00 18,20 0 / 7 Lopend


    Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
    FC Zwolle - FC Emmen Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,22 14-1-11 '
    Inter - Bologna Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,32 15-1-11 '
    Juventus - Bari Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,40 16-1-11 '
    Manchester City - Wolverhampton Wanderers Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,26 15-1-11 '
    Sporting Lissabon - Paços Ferreira Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,30 15-1-11 '
    Je weddenschap: vijfvoudig € 200,00 3,69 0 / 5 Lopend
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Misschien handig als je ook post wat de uitslagen waren?:+

    Ik ging net naar de plus en wist wat me saldo was, kocht een klein pakje L&M en een zakje cheap pinda's om me saldo precies op 0.00 te krijgen, daarom hecht ik wat meer waarde aan m'n bets dan een miljonair zoals die gast in je quote:+

    RBC is teruggekomen tot 2-2! nog 10 minuten...
     
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Aan 1 uitslag heb je genoeg, en die wedstrijd werd vrijdag al gespeeld: FC Zwolle - Emmen: 3-4
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja die bet zag ik wel, dat zal erg pijnlijk zijn geweest.

    RBC - Almere 3-2 _O_ _O_ _O_
     
  12. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Haha, wat ben jij toch een lucky bastard he:9!

    Zet even volgende keer je weddenschap paar uur van te voren erop, heb ik er ook wat aan:+!
     
  13. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Je mag R. Seuntjens wel een kaartje sturen, 'bedankt, dankzij u heb ik € 8,50 winst gemaakt' ;)
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Wordt er godverdomme nadat ik denk dat het al is afgelopen gescoord, durfte eerst niet te kijken maar het was de 4-2 voor RBC in de 94ste minuut!

    @gaizka
    Ja ik tweette al, vanaf nu is ene Ralf Seuntjes mijn favo voetballer!

    @boertje

    Ajax - Feyenoord (+1) = 1,70
    AZ - NEC = 1,40
    Samen = 2,38

    Daar ga ik hoe dan ook een 10tje op in zetten, Twente durf ik er niet bij te doen, anders is de quote 3,14.

    Seuntjens maakte de 4-2, een engelse hattrick 8)
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Utrecht uit ook niet een leuke?

    Ik houd 'm in ieder geval in t achterhoofd;).

    En morgen City thuis tegen Leicester? 1.33.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    City - Leicester is ook een mooie ja:eek:
    Utrecht durf ik niet aan omdat ze dit seizoen uit veel te weinig punten pakken, ik pak vrijwel nooit uitwedstrijden, behalve als ik voor een winst van boven de 100 ga.

    Denk dat ik City ga combineren met Ajax en AZ, dan kom je uit op 3,17.

    Nu is het nog een safebet maar ik zie Cardiff thuis tegen Stoke ook wel winnen @2,55. dan is de quote 8,07 en acht ik de kans nog steeds groter dan 50% dat de bet wordt gewonnen.

    Maar ik houd het bij de safebet :)

    --------------------------------------------------------

    Scrap that, alle wedstrijden op zich zouden gewonnen moeten worden, maar doordat het er veel zijn is ie lastig:


    Inter - Cesena 1 = 1,22
    AZ - NEC Nijmegen 1 = 1,40
    Ajax - Feyenoord (0-1) 1 = 1,70
    Manchester City - Leicester City 1 = 1,33
    Real Betis - Barcelona 2 = 1,45
    Quote = 5,60
    Inleg = 10
    Pwinst = 56
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    City staat met nog 5 minuten te gaan 3-2 voor. Bij een 3-1 stand miste Tevez een strafschop en in de 83ste minuut scoorde Dyer de 3-2.. wordt nog spannend.
    De heenwedstrijd was 2-2 dus City zal hoe dan ook de 3-2 willen verdedigen.
    Cardiff - Stoke staat 0-0 in de 87ste minuut, gelukkig heb ik die er dus niet bij gedaan.

    4-2 :)

    Cardiff scoort ook in de laatste minuut, ik denk kut... is ie afgekeurd :+
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2011
  18. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    VVV - PSV
    1 X 2

    Tip: PSV
    1.40



    Willem II - Vitesse
    1 X 2

    Tip: Vitesse
    2.25



    Groningen - FC Twente
    1 X 2

    Tip: FC Twente
    2.55

    Totaal 8.03


    Eigenlijk best wel een zekerheidje! Maarja, begin van het seizoen weer he:x!

    Heb trouwens voor vanavond op AZ en Ajax -1 ingezet:)!

    Dus Viktor, je gaat niet winnen:+!
     
  19. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Godver de kutjes!! Kut AZ!
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Jup, het het zelf verknald op AZ en Barca, jij gaat zondag ook niet winnen met Vitesse en/of Twente, uitwedstrijden zijn kut:+
     

Deel Deze Pagina