1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wedden op sport [Deel 3] [SPOILERS!]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ralluff, 13 dec 2010.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat krijg je als het goed is met de eerste deposit erbij (tot 50 euro). Als jij 5 euro erop zet heb je 5 euro 'echt geld' en 5 euro bonus.
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zou dat automatisch moeten gebeuren of moet ik die deposit bonus ook zelf nog aanvragen? Ik heb namelijk al een bedrag gestort maar daar is nog geen deposit bonus bij gekomen.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Voor zover ik weet (heb het bij 3 verschillende sites gedaan), krijg je het gelijk :).
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Hmm, als het er morgen nog niet op staat zal ik er eens naar kijken. Zit nu op werk dus kan daar niet echt heel tijd aan besteden op het moment.

    Overigens gelijk gewed op winst Colombia :+
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Om heel eerlijk te zijn heb je verdomd weinig aan die bonus :) je moet het volgens mij 3 keer uitspelen voordat je het geld kan claimen.
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ok, dan ga ik er ook geen moeite voor doen.
     
  7. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Volgens mij moet je bij Unibet tegenwoordig eerst de bonus activeren en dan pas storten.
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Bij Napoleon Games krijg je na registratie 50 euro. Alles wat je wint kun je uitbetalen. Echter, na uitbetaling vervalt de bonus wel.

    Edit: Oh, volgens mij is het nu 10 euro geworden, was eerst 50.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Nou, WK heeft weinig geld opgeleverd :lol:
    Tering wat had ik veel fout.
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Laatste bet dit toernooi. Afhankelijk van deze wedstrijd kan ik €180 of €265 laten uitbetalen. In beide gevallen toch tevreden. :)

    [​IMG]
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Dat is nog best een hoge quotering.. Argentina maakt geen schijn van kans :p

    [​IMG]

    Hoe the fuck wil Messi of van Persie dit gaan winnen?

    heb ook even op Duitsland en Nederland ingezet.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2014
  12. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Duitsland to win staat op 2.25 maar dat is reguliere speeltijd. En ondanks dat ik ontzettend veel vertrouwen heb dat Duitsland wel wint binnen 90 minuten durf ik het niet aan. Puur omdat ik dit WK al vaak heb verloren doordat er een verlenging kwam. Dus dan lijkt me 'to qualify' een goed alternatief.

    Dat Messi zo hoog staat is me ook een raadsel.
     
  13. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nog maar 125 euro op Duitsland gezet, in totaal nu 176. Twijfel om alles maar erop te zetten, zie Argentinië weinig kans maken.
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb nog ff 17 euro op Duitsland gezet, wat ik nog overhad na Nederland - Argentinie. Had de vorige ronde op Argentinie ingezet maar het grootste deel door de verlenging verloren.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    BAM. Schop. Kick. Vandaag boxing day, kan een leuk bedrag overhouden als Liverpool en Stoke winnen. :cool:
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    En, wat heb je verdiend?
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ik had 100,- op combinatie voor vandaag. 5/6 goed, alleen Chelsea verneukte het :'-(
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dom van me, ik heb gezegd Liverpool en Stoke moesten winnen maar ik bedoelde Leicester en Stoke. :+ Dus heb ik bij de dubbel niets. Had ook enkelvoudig Stoke en daarmee 12 eu gewonnen met 2 inleg ofzo. Kan ik weer voor andere matches gebruiken.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kleine bet voor vandaag, misschien enigszins risicovol i.v.m. FA Cup (rare uitslagen zo nu en dan), maar het is het proberen waard. Vooral het goed in vorm zijnde Stoke op 1.85 tegen een L1-club moest ik even meepakken.

    16:00 Arsenal - Sunderland
    Arsenal @ 1.29

    16:00 Everton - Dag & Red
    NBTTS @ 1.84

    16:00 Doncaster Rovers - Stoke
    Stoke @ 1.85

    Odds 4.39
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ka-ching, 40.39 op 10 euries. Was nog even spannend bij Everton en Stoke dat met B-teams speelden:)
     

Deel Deze Pagina