Jongens ff serieus help me ff, http://www.panasonic.nl ga hier even naartoe en klik op dvd en dan alles in één. De SC-PM08, die onder staat die heb thuis. Achterop heb ik boxaansluitingen en een audio-out en een optische in/uitgang, weet niet hoe je dat noemt. Hoe kan ik die boxen nou aan de praat krijgen als ik dadelijk mijn mooie zwarte box aan dat ding wil sluiten? Ik wil geen tip over een versterker, geen duku daarvoor. Gewoon enkel mijn dvdsysteem die ik nu heb, die 5.1 ondersteund, aan de praat krijgen. Plz help ff, kan ik dan die AV-pack kopen en dan vervolgens een paar kabels extra, dus zoals een optische en natuurlijk een s-video om hem aan mijn tv aan te sluiten? Help me ff alsjeblieft!!! Peace out
Ik zal je wel ff een systeempie aanwijzen.. wat wij hier thuis ook hebben staan. Kost je wel +/- 2000 piek
De Panasonice SAHE7 Hij klinkt geweldig Maar als je DTS wil hebben, moet je alleen nog ff zo'n decoder kopen. Want de DVD-speler kan DTS versturen alleen de versterker kan het niet decoden 2 optische ingangen 1 Coaxial ingang Een zooi analoge ingangen... kortom, GENOEG
Ik vind dat je gelijk hebt, maar ik heb dit systeem pas 2 maanden. Dus vind het een beetje zonde om nu al naar een andere te springen. Hetgeen wat ik ga doen is even naar poepgeluid luisteren, VOORLOPIG(!), en dan koop ik wel later zo'n versterker of i.d. erbij. Toch bedankt u guyz!! Peace out