Wedstrijdschema GoW en uitslagen!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 30 jan 2007.

  1. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier zijn de wedstrijdschema`s Omdat ik de balle verstand heb van computers en tabbellen heb ik het via printscreen gedaan...
    ALs iemand de tabellen voor mij forum klaar kan maken dan zou dat super zijn.

    Spelregeluitleg:
    Ieder team speelt tegen twee keer tot de 5 tegen een ander team en twee keer dus op dezelfde map. Dus team 1 speelt twee keer tegen team 2 op de map Tyro station. De eerste keer is het ene team host de 2de keer het andere team. Er wordt bij gelijk spel gekeken naar het aantal gewonnen rondes. Bijvoorbeeld team 1 wint op eigen host met 5-2. En team 2 wint op eigen host met 5-1 dan wint team 2 dus omdat ze meer rondes hebben gewonnen.
    Tijdens ronde 1 speelt ieder team tegen 3 andere teams.

    Verder wat zijn de settings:
    *First to 5 wins ((2 keer ene keer is het ene team de host de andere keer de andere)
    *3 minuten per ronde
    *Default weapons
    *friendly fire staat uit
    *mappen worden vooraf uitgeloot
    ** glitchen is niet toegestaan het team zal automatish verliezen

    Dit zijn dus de overzichten van de eerste ronde. ER zijn 32 teams deze zijn onderverdeeld in 8 pouls.

    Tevens is het de bedoeling dat alle uitslagen binnenkomen in deze thread.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2007
  2. dus je speelt maar 1 map tegen een bepaalde tegenstander, of begrijp ik dat fout?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2007
  3. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan je pc, hier alles duidelijk.
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah tegen een bepaalde tegenstander speel je op 1 map.
     
  5. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Kan je de tijden ook met het andere team overleggen?
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk!! het blijft een fun toernooi voor de lol dus.
     
  7. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
  8. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gedaan! AK47 staat klaar ;)

    Ah, bij QFP in de poule, interessant...
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx man^^
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Yay, ik moet tegen AK47. ^^
    Maar, ik hoop maar dat mijn vrienden ook kunnen..
     
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx voor alle positieve reacties die ik heb gehad over pm of op live. Iedereen die nog vragen heeft kan ze natuurlijk gewoon stellen. Ik hoop iig dat het een stuk duidelijker is dan eerst. En ik hoop dat het toernooi goed verloopt.

    Ikzelf ben nadat ik heb zelf heb gespeelt. Online op xbw om alle uitslagen in te vullen. NOgmaals die komen HIER Binnen in dit topic. Ik wens iedereen alvast veel succes met het toernooi.!! En ik hoop dat het toernooi goed eindigt.! Maar dat ligt aan ons allemaal. ! Nogmaals veel succes mensen!
     
  12. I 4AG Leader I

    I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah super dat alles geregeld is, alleen twee opmerkingen:

    1. Ik neem aan dat er voor de volgende ronde 3 andere maps worden gekozen.

    2. Hoezo staan drie van mijn teams in één poule. Ik ga ervan uit dat dat veranderd gaat worden, want dat is natuurlijk niet leuk dat die teams meteen tegen elkaar moeten. Dus graag team 10, 11 of 12 verplaatsen.

    Groetjes CS Leader
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2007
  13. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    waarom alleen die 3 maps ik had op z'n minst fuel depot & gridlock er bij gezien...
    tyro station vind ik echt een shit map die speel ik eigenlijk nooit
     
  14. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    anderen vinden dit misschien wel goed zo;)

    Ik heb zelf 2 van de 3 mappen ook vrijwel nooit gespeeld, dus ik verwacht hier niet al te veel van. Maar laat de organisatie nou maar de maps kiezen :p
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Wacht ff, had wel fijn geweest als je me hierover een pm gestuurd had..

    Vaste tijden vaststellen: dat vind ik geen goed idee.. en waarom niet allemaal op dezelfde tijd? 3 uur 's middags is geen goede tijd om een toernooi te spelen => veel mensen zijn gewoon 's zondags bezig, ik ook ik vier dan nl mijn verjaardag. In de avond komt mij (en vast en zeker meer mensen) beter uit.

    3 Wedstrijden op 1 dag? Er zijn 3 poulewedstrijden, daar kan je ook een week voor nemen. Heb je namelijk 1 slechte dag ben je meteen het hele toernooi kwijt. Dan kan je het bijvoorbeeld indelen in 3/4 februari 1 wedstrijd, 5/6 februari 1 wedstrijd, en voor 9 februari moet de laatste wedstrijd gespeeld zijn.

    Ten slotte: de maps.. Heb je álle maps behalve Raven Down in de xbw verloter gedaan? Het idee van dat in de poules dezelfde maps worden gespeeld is wel goed. Dit ziet er meer uit als een gekozen selectie, en dat is niet de bedoeling van een verloting.
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    De tijden waren een richtlijn ik heb al gezegt dat mensen onderling met elkaar af moeten spreken wanneer ze spelen. Maar ik denk dat als je met een richtlijn werkt er meer van de rechtkomt. Ik kan bijvoorbeeld savonds niet spelen net als zlatan (om maar iemand te noemen uit mijn team)

    Verder vind ik 3 wedstrijden op 1 dag wel goed tog ? of wil je in 1 week 3 keer afspreken ik denk persoonlijk dat het dan fout gaat maar jij zegt het maar :D

    Ik heb alle maps behalve raven down gewoon opgeschreven op een pappiertje en er dan 3 uitgetrokken zo speelt iedereen 3 verschillende mappen en is het eerlijk. Verder komen er in de volgende rondes dus andere mappen aan bod. (ik had het moeten filmen dat was wel grappig geweest :p) Geloof me ik had ook wel gridlock en fuel depot willen zien. Maar denk maar zo die komen we vast later nog tegen ^^ :)

    Maar joene als we mensen zelf laten beslissen wanneer ze spelen dan gaat het mis. Dat heb ik zelf al eerder gezien. Je kan beter wel tijden (iig een dag) afspreken waarop er gespeelt wordt. Maar jij moet het zeggen het is jou toernooi ik geef alleen ideeen :p
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2007
  17. I 4AG Leader I

    I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe zit het met mijn teams?!!!
     
  18. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk snap ik jou probleem niet echt. Maar dat bepaald joene maar ik denk dat het wedstrijdschema gewoon goed in elkaar zit qua teams. Het feit dat er dan 3 teams bij elkaar in de poul zit dat is tog geen probleem?
     
  19. gekkeleo

    gekkeleo Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunne we gewoon het schema aan houden met de tijden of gaat er nog wat veranderen
     
  20. AridityNl

    AridityNl Guest

    De maps zijn btw wel kut gekozen :confused:

    geen canals gridlock ?
     

Deel Deze Pagina