[PC] Weer een game gelekt (KILLZONE PS2)

Discussie in 'Games' gestart door Cyrax, 26 nov 2004.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Helaas mensen,

Ik hoorde net op het nieuws dat Killzone gelekt is en alweer van het net te downloaden is... Jammer, waar gaat het heen in deze wereld.

2. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat spel ligt toch allang in de winkels?

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    volgende week komt ie uit

4. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    LOL gelekt ja....spel ligt allang in de winkels hoor maar goed.....als jij vind dat ie gelekt is mag je dat best denken ;)

ow ok had het even mis....zag hem al in verschillende folders staan en je kreeg em bij een telefoon enzo.....maar toen werd ik even door fardo op de vingertjes tetikt. :)

Laatst bewerkt: 26 nov 2004
  5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    En terecht.... De nieuwsmeneer weet heus wel waar hij over praat. Ik heb de game ook nog nergens gezien hoor.

6. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    zo ken je wel ff bezig blijve nie?
    alles word gelekt :p

7. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    AMSTERDAM - Gaan glitter en glamour en een oorlogsspel voor de computer samen? Jazeker hebben de makers van Killzone, een game voor de Playstation 2 gedacht. Daarom werd het spel, gemaakt door de Nederlandse softwareontwikkelaar Guerrilla, donderdag officieel gelanceerd in Cineac in Amsterdam. De gasten werden met champagne ontvangen door als soldaten uitgedoste personen.

Killzone is exclusief voor Sony ontwikkeld en alleen te gebruiken voor de spelcomputer Playstation 2. Het is de eerste keer dat een Nederlands bedrijf een dergelijk miljoenen contract heeft afgesloten met de elektronicagigant. Naar de lancering van het spel, waar achttien maanden aan denkwerk aan vooraf ging, werd dan ook reikhalzend uitgekeken. Het spel ligt vanaf volgende week in de winkels. In de Verenigde Staten is het sinds begin deze maand te koop. Tot nu toe zijn er ruim honderdduizend stuks verkocht.

hij is dus officieel al uit, alleen niet in nederland

dus geen lek

8. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelekt of niet, mensen die gekopieërde spellen willen spelen doen dat toch wel.
    Het lijkt wel of slechts een klein deel van de mensen netjes legaal hun spullen willen hebben.
    Door velen wordt het vergeleken met het downloaden van muziek.
    Daar zitten natuurlijk ook auteursrechten op maar het lijkt door de meeste mensen gedoogd te worden dat men illegale software en muziek heeft.

Ik denk dat er weinig aan te doen is.

Het is toch een geval van, kijk eerst eens naar jezelf.
    Heb je zelf alles legaal of doe je er ook aan mee om selectief of in zijn geheel illegale software en muziek te hebben.

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Als ik voor mezelf mag spreken: Nee, ik heb niets illegaals in huis en maar daar ook geen gebruik van. Ik ben er tegen, aangezien ik een goed spel die € 60,00 waard vind, en daarmee help om ervoor te zorgen dat die games verkopen en zij dus weer nieuwe games kunnen gaan developen.

10. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    heel jammer dat geleak maar t is trwns ook achterlijk dat een game die in NL gemaakt word eerst in de USA uitkomt :confused:

11. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Slaap lekker verder.... mag jij 3x raden wat ik nu speel het begint met een K en eindigt op een E en het koste 59,95 bij de dimensionPLUS. ;) Beter op de hoogte blijven jongens! _0/

Laatst bewerkt: 26 nov 2004
  12. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol dat is weer vaag hoor. Een spel van een Nederlandse devoloper komt in NL later uit dan in de VS.

13. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Das geen beslissing van de Killzone Dev maar van de uitgever Sony. ;)

14. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie gelekt is vind ik het behoorlijk sneu voor Guerilla.

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. als het werkelijk een goede game is dan kan lekken op zich niet catestrofaal zijn. Halo 2 & GTA:confused:A lekten ook, maar verkochten wel dik. Ook Doom 3. Maar ja, wel jammer voor Guerilla. Tegenwoordig lekt zo'n beetje elke topper vlak voor de release...

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Lol het was net 10 seconden geleden op het nieuws!

17. Casperge

Casperge Guest

Wat maakt het uit dat het gelekt is?En waarom moeten we ons daarover zorgen maken?En dat gezeik over de illegale en legale muziek enzo,iedereen heeft illegale tracks op zijn pc,en geloof me die artiesten hebben hun schaapjes allang al op het droge en als ik alle muziek zou kopen die ik gedownt heb dan was ik heel wat euris lichter.

18. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hijis niet gelkt als hij nu uit is::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:

Deel Deze Pagina