Wie oh wie heeft dit al geprobeerd ???? Mijn grootste probleem zal wel weer de router wezen die ik er tussen heb zitten........... Want de router heeft een IP-adres, en ik dan weer een ander ..... hoe kan die gene met mij connecten???? Omdat het van IP naar IP gaat.... dus er zit nog een extra IP-adres tussen. Oh ja de persoon waar ik mee wil gamen heeft @home ..... maar weet niet zeker of het daar aan kan liggen. Wie o wie kan me helpen
jawel ikke , als je een gebrande versie met een originele versie wil connecten dat kan nie.............. maar met een originele naar originele versie geen idee.
ff een ander vraagje. Hoe kan je online spelen? Als ik create account druk vraag hij om een password! Waar kan ik die vinden?
Die moet je eerst aanmaken, dus die kun je gewoon zelf verzinnen. En volgende keer hoef je er alleen maar me in te loggen.
weet je zeker dat het het password is want bij mij deed hij het eerst ook niet en toen was er iets niet goed in de nickname
Heb je al vaker online kunnen spelen ??? Of je maakt er gewoon een ander password van en klikt vervolgens weer op create account. Je kunt namelijk zelf kiezen..... THE Bomb je hebt toch wel een originele versie he???? want met een illegale kun je namelijk niet online alleen maar network en dan direct connect. Tenminste als je geen router gebruikt anders heb je er nog niks aan.
Ik heb hem er helemaal af gegooit en heb het op nieuw geprobeerd. Nu doet hij het wel weer. Thx allemaal
Hey ik kan niet online komen ik moet een update downloaden alleen ik druk dan op yes maar dan spring het spel er alleen af wat moet ik doen?
Als je de play cd in je cd-rom doet en verder niks aanklikt dan start ie de cd automatisch op en dan zie je in het menu "check for updates" staan. Als je daar op klikt dan gaat ie hem updaten.