[XOne] Weer hulp gezocht voor een nieuwe poging xboxlive aan de praat te krijgen.

Discussie in 'Games' gestart door masterape, 11 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterape

masterape Guest

Hoi,

Zoals sommigen hier al weten heb ik xboxlive nog steeds niet aan de praat gekregen. Ik wil toch weer eens een poging gaan wagen om het aan de praat te krijgen. Want ik wil zo graag online kunnen spelen:'-( . Dus zouden jullie mij hierbij willen helpen???Wij hebben kabel(chello). Ik woon in Noord-Brabant. En we proberen het via de pc. Misschien eerst eens rechtstreeks proberen. We gaan dan binnenkort weer eens kijken(hoop vandaag). En dan post ik hier de foutmelding en misschien weten jullie dan iets??Ok hartstikke bedankt alvast.

2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    het zou handig zijn als ik meer info kreeg, als je nou ff de faq gebruikt, daar staat een heel lijstje met details enzo. en wat hebben wij eraan als wij niet weten wat voor error ie geeft.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kan dit aub in de topic van je provider ... daar komt dan alle kennis bij een zie de centrale thread chello... natuurlijk help ik je graag (als ik een snellere connectie heb)... alvast bedankt

rechtstreeks proberen is altijd de makkelijkste oplossing ... je kan ook je vraag stellen in de centrale thread van ics

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina