Weer kleine stand microsoft E3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door x-box player, 11 mei 2002.

1. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag net op www.gameqube.nl (snap ook niet wat ik daar deed) de platgrond van de E3 2002 en shit microsoft had weer een kleinere stand dan Sony en Nintendo, de stand van Nintendo en Sony zijn bijna 3 keer groter, leert microsoft het dan ook nooit.:confused:

2. DesVixel

DesVixel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens alle officiele berichten heeft Microsoft de grootste stand. Ten 2e zijn de plaatje verschillend van groote hou ze maar eens naast elkaar.

3. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    En kijk maar eens naar de indeling:

MS heeft dé beste gamemakers om zich heen, en geloof maar dat ze allemaal zoveel boxen kunnen krijgen als ze willen.

Op de etage van Sega en sony, staan wat kleinere gamemakers.

En inderdaad de schaal van de kaartjes is anders, dus dat geeft ook een vertekend beeld.

Greetz
    Frank

4. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    die dit zeggen zijn gewoon gamecube fanboys

5. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    ach denk dat Microsoft niet zo dom is om zo'n kleine ruimte in te nemen.

zoals al gezegd is het kaartje niet helemaal in verhouding. en gamedevelopers eromheen showen natuurlijk ook hun XBOX games.

6. x-box player

Leuk Bevonden:
    1
    ik vond het ook al vreemd. maar misschien komt het ook omdat microsoft weinig (geen?) 1e en 2e party developers heeft. en dus weinig heeft te showen, dat al de andere games gewoon bij de developers staan

7. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang XBOX rijkelijk en veel aanwezig is op het E3 dan ben ik meer dan tevreden. En als iedereen erover spreekt (liefst in positieve zin natuurlijk :D ) nog veel meer

8. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk eens eerst naar het totaal overzicht.
    die kaarten zijn niet op schaal de south hall is veel groter dan de west hall.

9. Solid_Snake

Solid_Snake FF XI that's Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Het klinkt misschien erg dom maar Stand ruimte is niet het belangrijkste. De games die er draaien zijn belangrijk. Ik bedoel de Sony stand is hardstikke groot maar als ze daar een kabouter plop demo draaien komt niemand maar heeft Microsoft nu de demo draaien van MGS X dan staat de kleine stand vol. Kortom het zijn de games die het hem doen en niet de grote van de Stand

10. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben dat stukkie dus ook ff gaan lezen op die gamecube site, maar wat een stelletje randebielen lopen daar zeg!! je wordt daar gewoon gehersenspoeld!! Het enigste wat ze kunnen zeggen is: microsoft is zwak, slecht bezig, kleinste stand, moeten wel van hele goede huizen komen willen ze nu nog E3 king worden..........

shit zeg, wat een site! gehersenspoeld wordt je er.... GRRRR tsou verboden moeten worden!!

11. GooDy

GooDy Warthog driver

Leuk Bevonden:
    0
    Even de twee kaartjes bekeken. Ik ben 2 jaar geleden op de E3 geweest en ga dit jaar weer en herken de plaatsen terug. Het tweede plaatje is DE hoofdingang van de E3. Het is ook de zaal waar het meest gebeurd. De tweede grootste en belangrijkste zaal is waar Nintendo/Sega en Sony aanwezig is. Waarin men zich nu echter in vergist is dat de oppervlakte op deze manier enorm lijkt maar niet het geval is. Sega zal ruim 3/4 van z'n ruimte gebruiken voor het presenteren van games en 1/4 voor pers/kantoor ruimte. Sony en Nintendo gebruiken beide de helft van hun grond voor deze praktijken. Als je het dan vergelijkt met de ruimte van MS is de oppervlakte even groot. Hoezo? Nou Microsoft heeft zijn kantoor/pers ruimtes niet in hun stand maar op een andere verdieping.

Dus geen zorgen. Alles komt goed :)

12. DesVixel

DesVixel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    cool man dat je er al bent geweest ik wil er ook naar toe, hoe duur is het eigelijk (inclusief alles ook hotel enzo) en hoe oud moet je zijn.

Als xboxworld nou eens goed zou gaan sparen kunnen we volgend jaar misschien als iedereen wat meebetaald naar de e3 voor een live verslag!!! Lijkt me vet maar zal wel weer niet gebeuren.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    LOL :) Hoe wil je 10 man naar de E3 sturen.. Dat worden er hoogstens 2 die op hun eigen kosten gaan..

14. DesVixel

DesVixel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah je gaat gewoon eerst 10 jaar sparen, en dan is er een xbox 3 gemaakt door xbox en sega (wie weet 8)) dan zal het toch wel lukken? :D

Ik zou wel naar de E3 willen maar ik hoorde dat je 900 piek kwijt bent voor een kaartje, ik wil er maximaal maar 500 piek aan uit geven maar ja het ticket kost denk ik al 900 piek. (iik denk nog in guldens sorry)

15. x-box player

Leuk Bevonden:
    1
    En een vliegticketje retour naar LA daar moet je ook wel €600 voor neertellen. voor mij zit het er de komende jaren nog niet in. :'-(

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je moet ook verblijf regelen.. kaartje is geen probleem dat regel je gewoon met MS..

17. DesVixel

DesVixel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo vééééééél? Tering das niet leuk.

18. GooDy

GooDy Warthog driver

Leuk Bevonden:
    0
    Je hotelovernachtingen zijn bijna evenduur als je vliegreis, mits je van 10 dagen uitgaat. Dus 550/600 voor vliegreis en 400/500 voor hotel. De E3 is toegankelijk voor mensen ouder dan 18 jaar. Entree kosten liggen idd ergens rond de 400 dollar, mits je pers bent. Het is iets wat je als gamer meegemaakt moet hebben. Het is gewoon niet te omschrijven.

19. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je geen pers bent mag je de eerste paar dagen ook niet naar binnen. Als je dus als gamer gaat kun je 'maar' 5 dagen.

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De E3 is geloof ik ook niet meer dan 5 dagen gloofk :+

Deel Deze Pagina