In april heb ik me Live-account stop gezet. Maar nu na een half jaartje, en straks met Halo 2 wil ik weer op Live spelen. Kan ik dan mijn eigen Gamertag weer krijgen (zo ja, wat moet ik dan doen?) of moet ik een nieuwe verzinnen? Ik gebruik gewoon zelfde creditcard.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat MS na een tijdje de ongebruikte gamertags verwijderd. Maar ik denk dat er maar 1 mogelijkheid is en dat is gewoon proberen
Is er niet zoiets als account recovery, ergens in het xboxlive dashboard. Probeer dat eens. greetz wooly
Account recovery is ervoor als je 'perongeluk' je account kwijt bent geraakt je vilt dan wat gegevens in en je hebt hem weer, maar wel een goed idee
als die stop gezet is ben j dus je tag kwijt, gewoon nieuw kitje kopen en registrere op diezelfde tag
Toen ik de mijne de vorige keer op had gezegd, kreeg ik een mailtje waarin stond dat ik mijn account nog altijd kon reactiveren....ik weet alleen niet hoe lang de tijdslimiet was, maar een half jaartje lijkt mij geen probleem....even bellen was genoeg dacht ik.