Steeds als me broetje de pc aanraakt gebeurt er wel wat. nu heb ik zo werkbalk er weer bij. als ik hem wegklik bij beeld is hij effe weg als ik weer op vernieuwen druk of op een link klik is ie er weer ik dus snel bij me software kijken maar daar staat tie nie tussen, hier pics Foto1 Foto2 kan iemand mij aub helpen ik surf zo al een tijdje en heel die werbalk verkleurt enzo en beweegt enz.. gewoonweg klote Groeten Nico
hebben jullie adsl een vriend van mij heeft die balk ook, krijgt hij steeds als hij modem software instaleerd.
Rechtmuisknop op die balk. Hide bar staat er meestal wel bij. Anders Beeld -> Werkbalken -> Daar zou de balk tussen moeten staan.
Ja, ik ken het probleem, ik heb het zelf ook gehad. Ik zal ff de link zoeken waarop de oplossing staat. de link
Ja, idd, het is echt heel irritant. Ik had 3 verschillende van die balken. Maar je moet er op klikken, zodat je op een website komt, onderaan de site staat help, klik daarop en dan kan je een removal tool downloaden. Succes.
dit is duidelijk een probleem van spyware. gebruik hier spybot - search and destroy voor. kost je niks en vind ik persoonlijk het beste anti-spyware proggie. hier is een link: http://download.com.com/3000-2144-10194058.html?tag=lst-0-1
1.You can select 'uninstall' from the 'help' menu of the software you installed. 2.If you are not sure which piece of software you installed you can run our toolbar uninstaller available here 1.Ik snap nie wat ze nou met 1 bedoelen 2. heb ik gedownload daar probeer ik em te openen gebeurt er niks Godver
Je kan kiezen of je de werkbalk, die overigens een hele vage naam heeft, aan wil vinken. Nu is ie aangevinkt. Druk je er met de rechter muisknop op, haal je het vinkje weg, en de balk gaat ook weg. Maar bij de volgende pagina die je opent, komt ie gewoon weer tevoorschijn.
www.lop.com Dit is de link, let er wel op dat je 2 verschillende tools kan downloaden. Bij mij deed de eerste het niet maar de tweede wel. Try it!
Heb je onlangs (een nieuwe versie van) Messenger Plus geinstalleerd. Het lijkt nl. sterk op de werkbalk die geinstalleerd wordt als je de sponsor optie aan laat staan. Je kan hem verwijderen door danwel Spybot (http://security.kolla.de/news.php?lang=en) dan wel AdAware (www.lavasoft.de) te gebruiken. Als je Messenger Plus installeerd moet je custom kiezen, en vervolgens bij het sponsor scherm het vinkje weghalen. Dan blijft deze troep van je computer af en kan je toch messenger plus gebruiken wat op zich een prima product is.
Adaware en je bent van je probleem af, hier te downloaden: http://www.lavasoftusa.com/support/download/
Het komt inderdaad van die msn plus! patch. Zeker zag je ook op je bureaublad allemaal nieuwe icoontjes. Ook mijn favorieten stond helemaal vol met onzin .
Ja bij mij ook! Ik had eigenlijk al geaccepteerd dat ik die kut werkbalken niet meer wegkreeg. Thanx voor het probleem op lossen!
Bwaha! Ik had precies dezelfde werkbalk als jou nico! Ik heb gewoon ff systeemherstel gedaan en hocus-pocus-pilatus-enz. De werkbalk as weg! Als je XP Hebt is dit 1 v/d beste opties lijkt mij Dat klopt trouwens Furies, ik gebruik nu ook geen MSN-plus meer :{