Weergave van nieuwe berichten op de desktop

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dennis_k, 24 jul 2003.

1. Dennis_k

Dennis_k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het misschien mogelijk om in de toekomst te werken aan een proggie waarmee je de laatste berichten te zien krijg op de desktop ala tweakers, zodat je niet steeds de explorer open hoeft te laten en om de zoveel tijd even op refresh / F5 te drukken.

Onderstaande link laat zo'n programma zien voor tweakers.net

proggie

Je kunt het alleen staand draaien of geintregeerd in de desktop.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ..maar dat is een progje speciaal voor GoT, voor XBW wordt dat al moeilijker denk ik :D

Als er iemand is die iets dergelijks kan maken; Gerne :)

3. Dennis_k

Dennis_k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat er ook iets moet gebeuren aan de server kant van het forum gebeuren... maar wat?

Zou toch geen kwaad kunnen om bij hun te vragen hoe het gemaakt is, zal vast wel een of andere wizkid bij het groepje xboxer's zitten die er wat van kunnen maken....

Het is volgens mij niet meer dan wat Java met HTML die zoekt naar nieuwe berichten (maar ik weet er geen drol vanaf)

Laatst bewerkt: 24 jul 2003
  4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    wordt dan denk meer php werk etc, lijkt me niet het eenvoudigste om dat even te maken, ik heb t op zich niet echt nodig, refresh de site net zo makkelijk, scheelt weer brandbreedte:D

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als het alleen PHP is dan is het super simpel, dat is het dus niet :)

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    nee, zal ook wel cc+ zijn of hoe dat ook heet, dat je kan programmeren in je site
    dat je iets met dit krijgt:
    <style type="text/css">
    is volgens mij toch niet zo gemakkelijk als ik denk, maar ik ken dan ook alleen maar html

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    c++ is een programmeertaal - CSS is een opmaak'taal' dat wordt gebruikt voor webpagina's. Groot verschil dus :)

Deel Deze Pagina