Er zit zeker een live functie op ik weet niet van download of gewoon tegen elkaar maar er zijn e3 beelden waar je het spel zit met het xbox live icoontje erbij.
ik denk eerder aan content zoals misschien in de toekomst extra karakters en levels . Maar online optie zou er ook kunnen en zeker RULLEN !!!
Voor zover ik weet is er voor de xbox versie alleen een downloadeble content Live optie. Voor de rest kan je gewoon 1 tegen 1.
Ik heb laatst es gezien op tv ofzo (gammo geloof ik) dat ie wel xbox live! zo krijgen..maar ik weet het niet cker, het zou wel vet zijn...
er stond Xbox Live Bij kan net zo goed liven tegen elkaar zijn... want ik denk niet dat ze voor 1 extra character ze meteen een live functie er bij gaan zettu vergeleken bij de japanse versie.
jammer geen 2 tegen 2 zoals in DOA3, enne dat van de xbox-live icoontje bij de E3 heeft er denk ik niks mee te maken want anders zou dat al wel bevestigd zijn.
ja maar als er op de E3 al iets hadden laten zien wat met xbox-live te maken heeft waarom zouden ze dat dan niet gelijk bevenstigd hebben?
ja maar als ze het op de E3 al lieten zien waarom hebben ze het daar dan niet gelijk bevestigd en uitleg er over gegeven
omdat waarschijnlijk nog niet duidelijk is wat er precies aan Live dingen inzit en ze het pas officieel willen bekend maken als ze dat wel weten.
Weet je wat het is, er wordt zoveel geluld en gespeculeerd over games, en ik heb eigenlijk nog van niemand gelezen dat ie live gaat, hoop het natuurlijk wel maar ben bang van niet.