Zoveelste topic erover, maar ik weet echt niet welke games ik moet kopen bij d elaunch Vast staat Project Gotham Racing, maar er moet nog wat bij, geen Halo want die heb ik al uitgespeeld en koop ik later nog wel een keer..
Ik ga naar alle waarschijnlijkheid Halo en Wreckless kopen, maar als PGR gaat kopen kan je beter niet nog een racegame kopen, dus moet je het ergens anders zoeken. Brute Force? JSRF? DOA3?
Ja daarom koop ik ook geen rallisport challenge.. Geen vechtgames, Brute Force lijkt me ook niet zo wow JSRF is om te :r
hey Wouter ik zie trouwens iets grappigs aan jouw membership bij Xbw.nl... Je hebt je geregistreerd op 14 maart 2001 en exact 1 jaar later 14 maart 2002 wordt de Xbox gelaunchd... Coincidence??? Wel cool Das geen toeval meer....
Ja dat had ik ook al opgemerkt Waslaatst aan het kijken naar de allereerste topics, hee, 14 maart maarre ik ben een 'Wist je dat...' over XBW.nl aan het schrijven met allemaal van dit soort dingen
Lijkt je SSX Tricky niets, Heb deze zelf en vind hem echt bruut. Ik heb SSX op de playstation 2 gehad en deze vond ik toen ook al cool, maar nu met ubertricks . Kan je wel een fragmentje van opsturen als je wilt?