Hou je van Ferrari's en andere coole wagens, en race je liever een echte race tot een finish: PGR Ga je liever racen a la Carmaggedon en wil je alles op je weg kapotrijden, maar toch missies voltooien en kan je er tegen dat je het moet doen met een tijdslimiet: Wreckless
whaha easy o'll wouter... enne, over die spellen, PGR zit je gegarandeerd gebeiteld voor een tijdje... Wreckless is leuk, maar duurt korter en is meer "Arcade" mission racing dus niet een echte racer, meer een actie spel met auto's
ik ga voor PGR (daarom heb ik em ook besteld) Wreckless lijkt me wel erg leuk, maar te kort, ik denk dat ik lang plezier zal hebben van PGR, maaruh het is nog steeds JOUW keuze ! mzzl Munch and Abe
ik wil ze allebij wel hebben, maar wreckless is idd te kort om €69,= aan uit tegeven, dus daar wacht ik nog ff mee. en PGR heb ik zo mijn twijfels mee; ik mis het echte snelheids gevoel. als je 50 MPH rijd dan lijkt het of je 10 KPM rijd, en dan vlieg ik snel de bocht om. dus als eerste HALO&DOA3 voor mij
heb je hetgespeeld dan? ik heb het hier liggen, ik speel het constant, en het gaat mij allemaal wat TE snel
Als je echt een race game wilt neem dan RSC "Rally Sport Challange" er wordt zelfs gezegd dat deze game een makkelijke GT3 beater is en de beste car-game-graphics tot nu toe heeft!
wreckless is denk ik wel leuk maar op al die reviews is het eind cijfer niet echt goed. en ik heb pgr al gespeeld en die was wel kewl!
Posted by cK1 mwah ... GT3 is niet echt met RSC te vergelijken, is niet echt een rallygame (heeft wel rallyonderdelen, maar geen rallyspel) krijgt wel overal hoge cijfers, maaruh ik denk dat ik voor Colin Mac"rea Rally 3 ga hoor ... mzzl Munch and Abe