Ik heb sinds vorige week de X-box en wat me opvalt is dat de geluid regelmatig (voor 1 a 2 sec.) wegvalt en weer terugkomt ! Is dit een bekend probleem ? Wie kan me hier wat over vertellen ? Alvast bedankt ! JaysonX.
heb ik ook nog geen last van, maar doe eens wat meer info: - welk spel - hoe heb je 'm aangesloten? Via Advanced Scart of gewoon via tulpjes, etc. Heb je niet toevallig in de settings aangegeven dat je surround gebruikt ipv stereo
Ik had hier net last van. Maar dat komt omdat mijn TV tegen de muur aanstaat, en de A/V kabel dus als het ware tegen de muur geperst word. Heb jij dit ook? Zo ja, schuif je TV dan wat naar voor. Ik heb er nu geen last meer van.
Ik denk dat ik het antwoord al weet, Je hebt het zeker met project gotham racing? Daar valt het geluid namelijk weg als je onder een brug o.i.d rijdt, want dat heeft de "radio" geen ontvangst
Het is niet met gotham racing (heb ik namelijk niet) maar met alle spellen die ik heb ! (Halo,DOA3,Oddworld,Fuzion frenzy,JSRF) ! Het ligt dus niet aan de spellen ! Ik heb de audiosettings inderdaad op Dolby Surround staan en ik heb De box met de standaard Scartkabel aangesloten (3 jacks op scartstekker) ! Mijn (stereo) televisie is weer aangesloten op mijn surround set ! Wie oh wie weet hoe dit geluidsuitval steeds weer ontstaat ? Groetjes, JaysonX.]:- PS: Mijn tv staat niet tegen de muur aangeduwd dus ook dat kan het niet zijn !
Ik heb de X-box (met die standaard scartkabel) dus gewoon op de tv. aangesloten. De tv gaat weer door naar de dolby versterker. Als ik de settings op stereo zet dan krijg ik toch nooit dolby geluid ? Of zie ik dit niet goed ?
Dus met andere woorden : als ik de audiosettings op Dolby Surround zet en niet met een optische kabel ben aangesloten op mn stereo krijg ik geluidsuitval......vreemd ! Ik moert hem gewoon op stereo zetten dus en dan zou he6t verholpen zijn ?
Hoe werkt die advanced Scart precies ? Misschien stomme vraag maar ik heb me er niet echt in verdiept ! Heb jij het ook dan ?
Ik heb het niet en over hoe het werkt moet je maar op de andere forums kijken daar staat het een stuk of honderd keer vermeld