weinig echte game re-previews

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door DiaL, 22 sep 2002.

1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Hi, ff bemerking, ik merk op dat er redelijk weinig previews/reviews van games op de site zijn, ofwel dat ze met redelijk veel vertraging komen, waarschijnlijk omdat jullie daar ook niet altijd tijd voor hebben... en zo zelf schrijven en/of uitproberen, dat vergt wel wat tijd denk ik, maar kunnen jullie geen pre-reviews kopieren van andere sites ofzo?
    maar als het niet kan ofzo, np, want echt geweldige site, veel nieuws met filmpjes, links, screens enzo, vind'm veel beter dan andere, zelfs dan officiƫle site
    dit is dus duidelijk een bemerking, geen opmerking:)

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    (P)reviews van andere sites kopieren is triest. :)
    Doet ook niemand die zichzelf respecteerd.

Verder denk ik dat er niet zoveel reviews zijn omdat het ten eerste weer school tijd is dus minder tijd en ook omdat deze site bestaat omdat het puur vrijwillegerswerk is en als je het dan met "echte" 'proffesionele' sites gaat vergelijken hebben die idd meer van dat soort dingen.

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Helaas hebben wij inderdaad weinig tijd om meer te doen dan soms te posten, we doen ons best en er komen binnnekort een paar reviews en previews aan! En ook een paar hands-ons en interviews hopelijk dus Stay Tuned en breng al je vriendjes op de hoogte van onze site, we werken er hard aan zoveel we kunnen! :+

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ok een kleine eh informatieve mededeling omtrend reviews/previews : Binnenkort Need for Speed Hot Pursuit 2 preview. Mocht Shenmue 2 nog uitkomen hier daar OOK een preview van. Moto GP Review is onderweg. Largo Winch review is onderweg. FIFA 2003 hands-on preview is onderweg evenals van een ander topspel dat ik nog even geheim houd. Het is idd nu wat rustig qua pre/reviews maar hebben idd andere prioriteiten op het moment.

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Myst 3 moet er ook snel op staan, althans weekje.

Deel Deze Pagina