Posted - 15/10/2006 : 22:48:09 -------------------------------------------------------------------------------- Nu las ik op pesinsight dat de xbox360 versie geen volledige edit functie zal hebben. Ik bedoel hiermee dat je geen eigen teams en geen eigen spelers kan maken, en dat de edit mode wel volledig is op de ps2 versie. Op pes5 had ik de gehele eerste divisie ge-edit en dat samen met de ere divisie van het spel zelf speelde heel vet. Conclusie voor mij is dus: pes6 voor de ps2 helaas
lol laat hem, anders doen de moderators er wel wat aan die zijn er altijd als de kippen bij alsof er niks anders is
hele eerste divisie in het spel gedaan?? wow he, dat gaat voor mij te ver, maar wel jammer als de edit functie niet helemaal zo is als in PES 5, maar daar kan je mee leven, al is het wel leuk om jeugdtalenten in te voeren in de echte teams
tering vervelend dat er geen edit mode bij is, maar dit mag wel op slot we praten er wel op door op het pes 6 topic
Hey Willow, welkom op het forum. Ik heb je post even gekopieerd naar het PES 6 topic. Sommigen zeiden hier al dat het beter daarin had kunnen staan, dus zullen we daar verder gaan?