Hallo mensen. Ik ben nieuw hier. Mijn nickname: Heilproeme komt van een duitse lerares op de hbo waar ik opzit. Een hilarisch figuur die wij ondelring altijd met Heil Proeme begroetten. Ik ben dus GEEN Duitser Ik heb sinds twee maandjes een 360 maar ik vind dat er maar erg weinig games uitkomen! HFS Most Wanted heb ik wel gezien en Kameo en Perfet Dark ook. Condemned loop ik ook op t eind en dat spel heeft niet echt veel replay waarde. Nu houdt ik me ff bezig met PGR3 en Pro Evolution Soccer van de oude Xbox. Kan niet w88 tot Pro Evo 360 uitkomt! (weet iemand wanneer??) En wanneer komt Elder Scrolls 4 en Burnout Revenge?? En t schijnt dat DTM Race Driver 360 in ontwikkeling is, weet iemand daar wat vanaf? Verder heeft iemand tips voor toekomstige topgames? Nou een boel vragen voor mn eerste post. Misschien kom ik jullie welns tegen op Xboxlive! Groeten Patrick Heilproeme
Welkom Misschien even in de releaselijst op de frontpage kijken? Burnout en Elder Scrolls komen deze maand nog uit.
Een tip is om misschien eerst de faq lezen voor nieuwelingen. Anyway Elder Scrolls 4 komt 24 maart uit, binnenkort dus en titels die je zeker in de gaten moet houden kun je eigenlijk vinden in de andere topics, maar waar ik op zit te wachten (na TES4) is SC: Double Agent.
ok thnx ( kwam per toeval op dit forum omdat ik de achievemnt van de PGR3 exotic carclub aant zoeken was
heb je geen xbox l!ve dan? ik heb maar 1 game en die begint nog lang niet saai te worden. dat komt vooral door xbox l!ve
Met Oblivion wil ik wel een paar maantjes zoet zijn. Al zou er wel een echte circuitracer mogen komen. GP2 is wel een leuke klasse
Jawel ik heb Live Gold. Daar doe ik nu superveel Pro Evolution Soccer op. ook dta biljartspel van arcade is wel leuk, alleen wint de comp bijna altijd! Ik hoop op DTM Race Driver voor 360 en een Forza Motorsport 2 zou ook leuk zijn. En een racegame van de A1 Grand Prix of Nations zou ook wel d emoeite waard kunnen zijn! Wat te denken van de 24 uur van Le Mans met weerseffecten
sportgame shoud ik dus alleen van voetbal. Racegames vind ik interessanter en FPS shooters. Een nieuwe vette MOH komt er aan! Le Mans Series of FIA GT mag van mij ook gerust 'vergamed' worden:-D
De FIA GT is ook al vergamed (op de PC).. Er zijn sowieso trouwens weinig 'echte' racegames aangekondigd, geen rally games (alleen Grand Raid Offroad) en zover ik weet geen enkele 'racebaan-racegame'. Behalve PGR3 alleen maar de arcade racers Full Auto en Burnout Revenge. Zucht... Ik wacht op Forza Motorsport 2