Wel eens uitgescholden op live?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mvdstam, 8 dec 2003.

  1. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben je wel eens uitgescholden op live?

    Ik heb dit zelf gelukkig zelf nog niet meegemaakt, maar er zijn slechte verliezers die je meteen de huid volschelden als je hun afmaakt met PGR2 of Mechassault, etc.
    Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja, hoe reageerde je zelf?
     
  2. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister nog een gozer uitgescholden op live, omdat die etter met Top Spin telkens serveerde met die balletjes net over het net, dat is 1 keer leuk maar niet keer op keer, toen ik die klootkoker verslagen had heb ik hem wel ff de waarheid verteld ja, sommige mensen verdienen het gewoon uitgescholden te worden!!!!!
     
  3. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk word je wel eens uitgescholden..kscheld zelf ook wel...oke als iemand wint dan feliciteer ik...maar ligt ook aan de persoon waarmee ik speel...als ik hem wil dissen door te winnen of als je zwaar geowned word dan scheld ik wel...vat me niet verkeerd op dat ik de hele live zit te verkloten maar sommige servers is er gewoon een slechte sfeer...en als iemand echt vervelend is send ik hem wel een feedback of kick ik hem gewoon
     
  4. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb wel eens gescholden maar dat was minimaal, wordt zelf wel vaaki uitgescholden, vraag me neit waarom omdat ik zo vaak win, nee ben niet de allerbeste game. Maar ik felicteer wel degene die wint maar scheld nooit iemand uit, wrom tis tog maar een spelletje!!
     
  5. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar ben ik het volkomen mee eens> Life is not a game!
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Zat kinderachtige mensne op Live die niet tegen hun verlies kunnen of meteen gaan bitchen als iets niet volgens hun denkbeeldige regels gaat.

    Daarom moet je ook niet publiek spelen, maar met friends. En mensen die leuk zijn om te spelen in het begin archiveren zodat je je in dezelfde kringen kan bevinden zo ontmoet je toch wel nieuwe mensen om mee te spelen.
     
  7. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    probleem bij bv Topspin is dat je dan alleen maar exhibitions matches kunt spelen. Bij official kun je geen friend uitnodigen..
     
  8. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Als iemand mij uitscheld krijgt ie een bad feedback van me + wat woordjes terug O-)
     
  9. Eduard888888

    Eduard888888 BEER!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    1
    Beetje onzinnig dit, normaal scheld je iemand toch ook weleens uit. Maar ok een slechte verliezer ofzo is nooit leuk of iemand die op zo n irri manier wint|:-
     
  10. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    8)
     
  11. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    neej eigenlijk nog geen ervaring mee gehad op 1 uitzondering na toen was er met de mechassault demo toen live er net was 1 of andere (nederlandse) allochtoon die vaag NL praten die meteen begon te schelden met de meest vervelende ziektjes ik vond dit echt schandalig zeker omdat er ook kleinere kinderen spelen en natuurlijk moet je nooit met de k ziekte schelden en zeker niet om een spelletje................ En tja.. met crimson skies heb je wel als je iemand steeds neerschiet of zo van .. you basturd of bitch maar dat is dan met een grote lach:) op die manier is het ook leuk :) Live Rules:)
     
  12. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen XBOXLIVE maar scheld computer tegnstanders toch helemaal verrot! Hihi!
     
  13. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb ik helaas ook last van:cool:
     
  14. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry?
     
  15. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    w8 ff zijn er meerdere Eduards88888????:confused: Ik heb met een Eduard88888 (5 8en in pm) Mijn Rainbow Six 3 geruild tegen Top Spin en nooit Top Spin gekregen hij ook Rainbow Six 3 niet zegt hij......................... maar ik heb hem gewoon netjes priority verzonden. is er een Oplichter die zich voordoet als een Eduard 88888???:confused:
     
  16. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej....dan naait eduardo je gewoon dik de oplichter was die met 6 8-en....
    Dus allebei de edurado's naaien in dit forum je moet hun ip's anders maar bij de mods navragen of ze hetzelfde zijn....ik zou zeggen ga naar het gerechtshof en neem bewijs mee dat tpg het afgeleverd heeft....verder ON TOPIC
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2003
  17. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik scheld echt nooit maar toen ik laatst met een of andere P1MP31337 ofzo in een match zat in Rainbow Six 3 vertelde hij me dat ik de game moest verlaten omdat ik te weinig ELO had, want dan kon hij geen punten van me rausen als hij me neerschoot, HET WERD ZWART VOOR ME OGEN! Ik heb 'm is lekker flink verrot gescholden. Maar voorderest scheld ik bijna nooit iemand uit...

    Die met 6 '8'en is een oplichter? dat is dan die gozer die hier gepost heeft of niet?
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2003
  18. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    offtopic: heb ergens gelezen dat een eduard met 6 8en de boel gen***t had en die met 5 8en we goed heeft geruild enzo, of wat het ook was....

    ontopic: somiige mensen kunnen gwoon niet goed tegen hun verlies en gaan dan maar schelden tja, je hebt ze tog wel en blijft ze ook houden ook!!

    [EDIT]: maar af en toe is het echt noodzakelijk hoor!....
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2003
  19. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    offtopic (uitzondering ivm oplichter): ik vind het een vreemd verhaal ik heb geruild dus dan heb je nooit bewijs helaas :mad:

    On; beetje schelden moet best kunnen als het maar een beetje netjes en een beetje schelden met een lach blijft:)
     
  20. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt als een bus maar ik ben helaas denk ik wel geneigd te schelden als ik live zit....omdat ik als ik echt op een TE makkelijke manier word afgemaakt boos op mezelf word...
     

Deel Deze Pagina