[XOne] wel live met @home

Discussie in 'Games' gestart door Xbox gamer fan, 2 feb 2003.

1. Xbox gamer fan

Xbox gamer fan XBOX rulezzz

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik een abbo van @home en om te weten of ik online kon komen heb ik gekeken naar de netwerk setup van de xbox,wanneer je daar naartoe gaat krijg je de connectie status te zien met 4 groene cirkels als volg ga je naar help in hetzelfde scherm en bij mij stond het volgende:

"Your Xbox console is communicating with the xbox live servers.your netwerk settings appear to be correct.If you are still experience any problems,please try again later.

Dus naar mijn mening kan je wel live gaan met een abbo van @HOME alleen je moet er denk wel een router tussen doen(was bij mij wel het geval) en je moet een broadband abbo hebben geen basic anders lukt het nog niet.

2. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een of ander onbenullig kabel maatschappijtje en bij mij doet die dat ook zegt niet zoveel. Hij doet dat altijd als je breedband hebt.

3. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
    YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES

IK KAN OP LIVE

YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES

ik heb namelijk @home

4. shootergod

shootergod Guest

niet zo billige posts maken!!!!!!!!!

5. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook @home, maar de upload is maar 12 kb/s ofzo...!?!?!

www.speedtest.nl

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    AUW KUT DIT HEB IK DUS AL 6 MAANDEN GELEDEN GEZEGD. En ja 12kb/s is genoeg

7. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    @ xboxgamer fan, als je op connect hebt gedrukt en alle vakjes worden groen, moet je eens op "Y" drukken.

Wat staat er dan?

8. Xbox gamer fan

Xbox gamer fan XBOX rulezzz

Leuk Bevonden:
    0

nou ik zal het je zegge:

UL: 138Kb
    DL: 505Kb
    L : 166ms
    P : 8 / 10

Deel Deze Pagina