[XOne] Wel netwerk en internet maar geen XBOX live

Discussie in 'Games' gestart door FAYALISCHUS, 31 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FAYALISCHUS

FAYALISCHUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik zit echt met een groot probleem... en dat nu al voor meer dan een week.

Ik heb vorige week zo'n mooi 12 maanden gold abonement aangeschaft en ook meteen een wireless aparaat voor mijn XBOX 360. Nu ben ik alleen al een week bezig om ook daadwerkelijk op xbox live te komen.

Ik heb alle testen al gedraaid heb xbox support gesprokken en ook UPC en zelf de mensen van linksys voor mijn router...

De situatie ziet er als volgt uit:

UPC Modem
    l
    l
    l linksys router WRT54G draadloos
    l
    l
    l XBOX 360 draadloos.

De xbox ziet wel het netwerk en heeft ook internet maar hij kan geen verbinding maken met de live service. Hij blijft hangen op 30 % en dan geeft hij een foutmelding over poort 3074.

Ik heb op mijn router de volgende poorten open gezet:
    3074, 2074, 88, 80, 53 en allemaal voor beide kanten. Zelfs de DMZ staat wagenweid open voor mijn XBOX dus hij zou alles moeten binnen krijgen en toch lukt het niet...

ik ben ten einde raad en wil nu eindelijk op xbox live zou iemand mij kunnen helpen :)

2. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hier hebben we een apart topic voor maargoed!

Probeer het IP van je Xbox is op Automatic te zetten.

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ten eerste, welkom op het forum.

Ten tweede, we hebben inderdaad een centraal topic hiervoor, en wel deze. Ik wil je dan ook verzoeken daar je vraag nogmaals te posten. Dit topic gaat dan ook dicht.

Verder klinkt het wel als een probleem wat ik een keer bij een vriend heb meegemaakt. Bleek dat z'n Xbox verbinding maakte met het draadloze netwerk van iemand anders.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina