[XOne] Wel of geen Xbox Live voor @home?

Discussie in 'Games' gestart door ThaLikz, 23 feb 2003.

1. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus net een mail terug gekregen van @home waarin ze zeggen dat ze geen Xbox live zullen ondersteunen, echter in de XBW faq staat dat dat alleen geldt voor @home Basic abo, ik heb @home breedband ( 300 kb/s download, 12-13 kb/s upload), kan ik nu wel een Xbox Live kit bestelen of niet?

2. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij kan het gewoon hoor...

3. shootergod

shootergod Guest

4. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    dit is de mail die ik van @home terug heb gekregen

5. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em gelezen maar ben nix nieuws tegengekomen, @home ligt wordt niet ondersteund maar @home breedband (die ik ook heb) wel, maar volgens @home wordt er helemaal geen Xbox Live ondersteund (zie mail). Ik heb ze net een nieuwe mail verstuurd om te vragen hoe t precies zit met die twee abonementen.

Laatst bewerkt: 23 feb 2003
  6. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Foutje... :eek:

7. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Niet ondersteunt in de helpdesk alleen lijkt me, zal heus wel werken, bijna al het breedband :)

8. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zo zou ik ook all te denken, dat heb ik ook in mijn mail gevraagd. Of ze het nou niet ondersteunen qua hepdesk of dat je gewoon niet op t netwerk van Xbox Live kan komen, ik krijg morgen denk ik wel mail terug

9. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Damn...het zou echt zwaatlkl*te zijn als je met @home helemaal niet op xbl kan komen...

10. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb @home breedband en ook al kan ik nog niet spelen, ik ben al wel succesfully connected volgens het dashboard. ook mijn router wordt "niet ondersteund" (sitecom dsl broadband router) maar dat gaat gewoon plug-n-play goed.

11. p1m

p1m Guest

12. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    he p1m maar wat ze in jou brief zeggen is gewoon dat ze geen ondersteuning geven die (zo denk ik) te maken hebben als je zeg maar problemen hebt om online te komen, maar dat je dus wel met je xbox online kan
    Als dat zo dan is er eigelijk helemaal geen probleem

13. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij zegt @home dit alleen maar om zichzelf in te dekken tegen mogelijke problemen met xbox live. Het zal in principe wel werken.

14. Ayrton Senna

Ayrton Senna Guest

Laten we er vanuit gaan dat @home niet meewerkt, of gewoon niet weet wat het inhoudt.

Ga ervan uit dat het gewoon werkt :)

15. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je het goeie abbo hebt van @Home kan ik je verzekeren dat Xbox Live! wel werkt.

16. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Gelukkig. Ik kan live!:D

Deel Deze Pagina