ik was vanmiddag in de mediamarkt, effe lekker spelen, en dat ging wel lekker totdat ik overnieuw moest en daarna kwam het bericht in beeld dat er geen juiste dvd schijfie inzat, met een verhaaltje erbij met schoonmaken, kijken of het wel een xbox schijfie inzat enz.maar nu, gebeurt dit vaak? of was dit toeval.En dat in combinatie met de "controller problemen" en "schokkende films" allebij elders te lezen op deze gave forum ,is het dan wel de moeite waard om nu al een xbox te kopen?of toch maar wachten op een 2e serie(als die al komt).ik ewas aan het twijfelen tussen ps2 en xbox, en de xbox won maar ja, ik hou niet van dit soort problemen.speel ze allemaal!!!
Nouja 2e serie, er zijn paar problemen, maar die zijn uit de 1e batch, die moeten nu wel verholpen zijn lijkt me. Problemen komen niet zoveel voor, en worden altijd enorm opgeblazen (vooral als het rond de Xbox gaat)
er zijn pas 3 o 4 mensen op dit forum die last hebben van "krasjes" en van de 7xx users op dit forum valt dat mee winkels als de gameshop zijn nu vast wel aan de 2e serie bezig met verkopen.
Lijkt me wel klote als je net diegene bent die problemen heeft Maaruh dingesje, niet langer nadenken, gewoon zo'n ding kopen en genieten Het percentage X-Boxen die problemen geven is echt heel erg laag en het is idd zoals Wouter al zei dat alles extreem wordt opgeblazen omdat het van Microsoft is he...
3.5 op de 700 mensen hier dat is 0.5 % man! En vol,gens mij zijn her er maar 2 hier. The One2000 en wie was die andere nou?
mooi werk dan ga ik zaterdag maar naar de winkel, aangezien m'n vrije dagen eerst weer op zijn.het probleem leek dus groter dan hij was.en het was inderdaat een demo cd.
Re: mooi werk Ik weet, ik weet. Kut geregeld is dat, krijg je een vertekenend beeld van. Mijnes nog nooit vastgelopen ofsow en heb er al een spelletje of 8 ingegooid. Is gewoon gehaast neergezet.
gewoon welke moek nou kiezen de gcn of de xbox want een kennis van mij had een xbox en is meteen terug naar de winkel gegaan want hij vond het een kutcomputer
Xbox, je krijgt echt geen ander antwoord hier. Redenen; iets volwassennere games, krachtigst, multifunctionaal + Bill Gates genoeg geld om hem te redden mocht ie bijna failliet gaan. Laatste opmerking, vriend van jou is een domme vriend, kan je beter mee breken.
he jackson hoe oud ben je nu ??? dan zou je toch wel beter moeten weten....gc en xbox zijn naar mijn mening allebei stukken beter als de "ouderwetse" ps2. voor de rest heeft de xbox gewoon de meeste kracht in huis en kun je op de xbox DVD films bekijken, de xbox heeft ook een harde schijf, je kunt er audio cd's mee rippen en deze op die harde schijf zetten en deze in games gebruiken voor het geval dat je de muziek in een bepaalde game niet mooi vindt ! ik persoonlijk vind dat er op de xbox meer games uitkomen voor de wat oudere en volwassenere gamer... ik heb zelf ook eens een Nintendo console gehad (N64) en de enige echt goede games vond ik :Goldeneye, Perfect Dark, Wave Race en wat sport games die op alle consoles uitkomen...voor de rest was er teveel aan kleine kinderen gedacht : Mario, Mario Kart, Diddy Kong racing ofzoiets, Pokemon shit.., Zelda...ja dat is dus mijn mening maar goed dat ia waar jij om vroeg hier !
Het is natuurlijk ook zo dat je op een forum juist alle problemen tegenkomt, omdat mensen daar naar hulp zoeken. Er zullen ongetwijfeld ook een aantal PS2 consoles zijn met problemen. Ik heb zelf geen last van haperende filmpjes, of van krassen. Ik had wel een probleem met Amped, maar die kon ik omruilen en het probleem is nu verdwenen. Dat lag dus aan het schijfje zelf. Ik heb een Minolta fotocamera, dat ding is nu al voor de tweede keer ter reparatie voor hetzelfde probleem. Mijn zus heeft ook een minolta en nog nooit problemen gehad. Je weet het dus nooit. Wanneer je twijfelt, zou ik vooral naar de spellen kijken. De Xbox is gewoon krachtiger en zal dus mooiere spellen hebben, maar als je veel van PS2 games houdt, moet je geen Xbox kopen. Andersom geldt dat ook. Ik denk dat Microsoft er wel voor zal zorgen dat er voor iedereen wat bij zit. Qua spellen is dat dus denk ik wel ok. Nog 1 tip, betaal natuurlijk nooit meer dan 369,- voor je Xbox, en vraag er bij de Mediamarkt even een Demo-cdtje bij!