Ik denk dat xbox live het helemaal gaat maken welke mensen hebben iets van ik hoef het niet XBOXLIVE terwijl je wel een xbox hebt?
ik ga het wel halen als mijn connectie het aankan.. hopelijk komt er snel duidelijkheid over die snelheid..
Ik ga het niet halen, tenminste op het begin nog niet. Ik heb die Xbox vooral voor de single player experience, en multiplayer split-screen. Ik zal/speel zelden online, en als ik dat wel doe heb ik xbconnect, en daar ben ik tevreden mee.
financieel is xboxlive echt geen probleem hoor. 1 maal 60 euro betalen of zo en dan heb je een jaar xboxlive dus ja. even duur als een spel. ik ga het zeker wel halen
kosten Ik heb vernomen dat de X-box live kit 75 euro bedraagt, hierin zit het geld voor een jaar abbonement, een cd met extra halo levels, en dan nog een spel naar keuze; voetbal, re-volt of unreal tournament championchip . Daarnaast krijg je ook nog een microfoon en software. conclusie X-boxlive is bijna gratis check LAN PARTY OPKOMST
Is dat wel waar, volgens mij doen ze er dan alleen een demo van dat spel bij als het klopt, ze gaan er echt geeen unreal championship bij doen
Re: kosten ehm je hebt dat dan een beetje fout vernomen. die prijs kan wel kloppen. maar je krijgt 2 demo's erbij. 1 van Wacked en 1 van Moto GP Online. dus ECHT geen Unreal Championchip. HAHA had je gedroomd. je had zelf ook wel kunnen bedenken dat je geen UC er bij krijgt.
oeps ik heb het inderdaad fout begrepen, wel heb ik gelezen dat je later dit jaar of volgend jaar de microffoon bij de UC krijgt klopt dit wel??? anders zeg ik mijn abonnement op.
Ik las net dat je een credit card moet hebben in Duitsland, Nu maar hopen dat billie niet zo dom is omdat overal intevoeren...
Xbox verkoopt al niet als de beste juist door xboxlive kan er verandering in komen als billy nou allemaal gare dingens gaat invoeren dan kan ie het vergeten
Ik ga zeker wel Xbox LIVE! halen! Natuurlijk moet je dat doen als het kan, dit is echt super gaaf! Maar eh..........ik heb wel een GROOT probleem:Ik heb telefoon verbinding. Dus dat moet ik eerst regelen door chello te nemen ofzo en dan nog aleen maar w88, hehehe.
X-box vs ps & gc Als we deze concurrentie willen willen zullen we moeten samenwerken. We moeten noobs laten zien hoe "onwijs gaaf" multiplayer is met meer dan 4 man ( de multitap van de ps2 ) Kan x-box world niet een lan organiseren met alle organisatoren van voorgaande lan's zodat we een grote X-lan party kunnen organiseren> Dit zal wat weghebben van X-box live maar dan zonder kabel kosten< met als doel de wereld zuiveren en laten blijken dat X-box op multiplayer gebied er duidelijk uitspringt. of niet... We moeten in iedergeval de credit cart promoten (b)
Nee je moet de CC niet promoten..We moeten met paycards kunnen betalen... Denk je dat jongens van 14,15,16 een CC hebben of krijgen?
kan iemand mij misschien wat uitleggen: je kan voor live toch zon pakket kopen a 75 eurootjes ofzo en dan heb je voor een jaar live, maar na dat ja moet je per maand gaan betalen? of is dat alleen als je van een bepaalde service gebruik wil maken zoals voor mmorpgs????