Nou moe heb ik een xbox.... wil ik een 2e controller kopen zegt iedereen dat de kleine controller tig keer beter is... nou wil ik van jullie allemaal weten welke is beter??? Greatz van een verwarde pudding3d :{
Als jij de standaard controller te groot vind moet je de S controler nemen. Goede kwaliteit (evengoed als normale Xbox controller aldanniet beter).
De kleine controller is in alle opzichten beter en de enige reden om niet een aan te schaffen is als je blij bent met je origineele
Ik vind de kleine controller over het algemeen beter. Het enige nadeel is dat je vooral tijdens race spellen nog wel eens per ongeluk de witte of zwarte knop raakt. Bij veel race spellen verander je daar mee je view.
Ik stem voor s. Bij de gewone kan ik vooral bij racegames als je de trigger vastgeklemd moet houden niet lekker bij de B, X, Y, en zwart/wit knoppen.
Ik vind de originele perfect en kan me niet voorstellen dat ik de S beter zal vinden. Ik irriteer me nu mateloos aan het formaat van bijv. de PS controllers. Kan m'n vingers gwoon niet kwijt!
heb jij de controller s wellis in je klauwen gehad? controller s ligt veel beter in de hand dan PS controller!
Nee maar kijk, mijn handen zijn gwoon groot en ik vind de originele controller gwoon perfect... Ik zal binnekort anders wel ff in de stad gaan kijken of er ergens een demo pod staat met een Sje eraan.
Ik heb 2 kleine en 2 grote controllers. Ik speel het ene spel met de S en het andere met de grote. Halo gaat perfect met de S, maar ik heb wel eens last met het D-pad en ik gebruik bijv voor Tetris liever de grote. DOA3 vind ik eveneens makkelijker met de grote. TS2 gaat dan weer geweldig goed met de kleine. enz enz... Je moet gewoon een open blik houden. Elke game is weer anders en heeft andere bediening. Dan gebruik je ook voor elke game de voor jou beste controller.
Als je al een normale controller hebt zou ik zeker voor de S gaan. Als je hem minder lekker vindt dan de gewone controller, laat je jouw vrienden toch met de S spelen en jij met de "grote"