ik wilde weten welk voetbalspel er aan komt. ik had gehoord ajax club football, lijkt me niet zo bijzonder. iss3 of pes??dat moet je hebben! weet iemand anders nog een voetbalspel wat er sowiezo aankomt?? zou graag reacties willen horen.
Momenteel is Fifa 2003 wel beste misschien wachten op 2004. Ik heb PES 2 al gespeeld op PS2 maar vind fifa toch beter.
voetbal met live lijkt me echt geweldig. Het enige dat ik nu mis aan fifa, naast het live kitje... m-X
Ja nou bij zo`n demo dvd (met alleen maar filmpjes btw) die je heel lang gelden bij de pu kreeg zag je wel zo`n gozertje op xbox live gaan en al zijn vrienden op roepen om te gaan voetballen tegen een of andere tegenstander die ook weer al zijn vrienden ging roepen. Dus ik denk wel dat het er aan zit te komen, maar ja kan er ook helemaal naast zitten, maar een of andere developer moet daar toch wel iets in zien...
Volgens mij werden ze opgeroepen om een heel ander spel te spelen, ik dacht dat het american football was. Zover ik weet staat er van Microsoft geen voetbal spel op het programma. We moeten met zijn allen maar bidden dat de PES-serie ook snel naar de Xbox komt, met Live ondersteuning natuurlijk
Ik wist wel dat hij binnenkort op de PS2 komt en iets later op de gamecube, maar dit is nieuw voor mij. Waar heb je dat gelezen?
Ja man dat lijkt me leuk krijg je wel veel ego en die fifa series van EA gaan oook eeuwig door krijg je elk jaar Fifa 2004 fifa 2005 fifa 2006 deenk ik en dan weer world cup enzo
nadeel van dat soort voetbal spellen is dat je vaak moet oefenen oefenen en nog eens moet oefenen. Je moet een simpel spel hebben, waar je makkelijk gave moves kan maken en een simpel passing systeem. Ze zouden eigenlijk in het spel zelf je meer keuzes moeten laten maken hoe je het spelen wilt. Zoiets als ISS2 is wel leuk, maar om dat even met een vriend te spelen die dat spel nooit heeft gespeeld is niet leuk. Sommige producenten willen het zooooo realistisch hebben, terwijl het idee om een club als VVV europees kampioen te laten worden erg leuk is. Het kan allemaal wat eenvoudiger als je het mij vraagt, zoiets als sensible soccer ofzo (maar dan met wat betere besturing). Ik mis er vaak nog wel wat aan...
Eum ja misschien ofwel gewoon 1vs1? Zoals je gewoon multiplayer speelt zeker. Ik denk dat 11vs11 wel beetje saai wordt en dat zal nooit goed lukken volgens mij. Wie wil nu verdediger zijn? Heeltijd opletten dat er geen aanvaller doorgaat enzo... Ik denk 1vs1 het leukst dan.
Heb je wel eens van Sega Soccer Slam gehoord??? Het sterke punt van de voetbalspellen waar het hier over gaat is juist het realisme, volgens mij ben jij op zoek naar een ander soort spel. Wat mij betreft kan het bij een voetbalsim (en dat zijn Fifa en ISS) niet realistisch genoeg zijn.
En een Fifa met Live ondersteuning is helemaal niet aan de orde...zolang EA en mS niets geregeld hebben. Maar we zullen zien op de E3. Denk wel dat EA daar overstag gaat....