Een 6je, het is niets bijzonders. Ik vind dat ze wel wat origineler mochten zijn. Veel is jatwerk van THPS3 e.d. Maar verder is die vast niet te slecht. ]:-
8,5: Het is gewoon een goede game, lang speelbaar, level-editor enz. Gewoon een topgame met alles erop en eraan. Ik geef hem geen tien of negen omdat het een overbekende gameplay heeft...
8 + : enorme levels, leuke level animations en uitgebreide challenges - : bekende gameplay ( maar wel een generatie verder dan THPS3 ) en soundtrack moet steeds opnieuw per nummer worden ingesteld
Ja even over die soundtrack he, vind jij ook al dat er maar weinig songs zijn? Als je dit bijv. vergelijkd met Amped...
Ik vind het een leuke game, dat zeker, maar ik geef hem maar een 7-/10........ Dit alleen al door de beroerde gameplay. En dan doel ik op het afgeschoten worden als je te dicht bij een muur komt. Extreeeeem irritant! Verder ben ik de snelheid van Tony Hawk gewend, en vind AI vaak niet snel. Gebeurt ook vaak dat je gewoon bijna niet van de schans afkomt. Beetje jammer. (en nee, ik kan het echt wel, bij tony nooit last van gehad )