ik zit met een ernstig probleem, ik weet niet welk game ik moet gaan kope *help* r63ba? of dan toch die burnout3? of zouk toch beter ShellShock: Nam'67 kopen?? kom niet af me lees een aantal reviews, hebbek al gedaan, en ik raak er nog niet uit... alvast bedankt xbw bezoeker's! _0/ ms xbox
de games kan je vergelijken met appels, peren en mandarijnen ..lees even een aantaal reviews of bekijk plaatjes Of lees even een aantal threads over de games door ... dan kan je zelf beslissen welke game je gaat kopen
Ik zou Burnout 3 zeggen maar dat is mijn persoonlijke mening.Een ander zou R63ba omdat hij die leuker vind. Het gaat erom wat jij het leukst vind en daar kan niemand je (echt ) bij helpen
probleem is dattek ze alle drie wel zou wille en dattek ze alle drie graag speel alle drie gaan hale kannek ook wel doen, maar kan dan geen surround system bij hale... en die willek al heel lang voor op mn kamer! kan dan mijn broertje van 20 wakker houden! ei moet maar zin bed nie late piepe
kun je ook gewoon nederlands?? Als je toch moet kiezen zou ik niet voor Shellshock gaan omdat hij nogwel blijkt tegen te vallen. Burnout3 is zeker een hele toffe game.(lees de Burnout 3 thread maar) En Black Arrow kost maar €30 in de winkel.Dus misschien kun je wel BO3+RBSBA kopen? edit//tot morgen is er bij de Free Record Shop nog de 3halen2betalen actie
kannek ook altijd doen, krijg bij mijn volgende game dattek koop bij de gameboer een waardebon van €12.5 (spaarten zijn toch handig) btw Tim1285 srry voor mijn nederlands, ben dan ook een w-vlaming hé ms xbox
Ik zal voor Burnout 3 gaan als je geen xbox live hebt, heb je wel xbox live en nog geen rainbow six 3, kies dan black arrow.
Idd. Iedereen heeft een andere smaak, dus uiteindelijk zal je er niks mee opschieten. Het beste wat je kan doen is de zoektocht naar jouw smaak starten en zoals Fardo al zegt wat reviews lezen en plaatjes bekijken. - Closed