Yay! Het word weer eens tijd voor een poll. Deze keer een Halo poll, over welk level jij het liefst speelt. Zelf speel ik het liefste level4: The Silent Cartographer. Dit omdat het level erg geweldig uitziet, het strand, het water en ook de gebouwen zien er van binnen & buiten mooi uit. Vind het ook cool dat je midden in een dikke rel binnenstapt.. Mijn favoriete level dus.
ik speel level 1 het liefst, omdat je daar toch het meeste met de mariniers samen werkt en veel sfeer in zit. Ik kon moeilijk kiezen tussen deze en dat level met die bruggen waarbij je met banshees mot vliegen etc. dat sneeuw level. weet alleen niet hoe ie heet.
kut, kstem nog de verkeerde ook, kdoe 6 ipv 5...assault on the control room: ruleert met die tank enzo...heerlijk in co-op
Zonder twijfel level 4, die graphics zijn gewoon om te kwijlen en het level zelf zit goed in elkaar. En wat Dioga zegt, je land middenin een chaos en je moet het maar zien op te lossen met je team.. erg cool.
Natuurlijk de eerste Level waarbij stealth belangrijk is. En die 10X zoom op de sniper-riffle (met nachtvisie) was voor de eerste maal een superbeleving!!!
Ik vind Assault on the control Room fantastisch ... dat je zo buiten komt in een hevig gevecht van covenant en mensen en al die vliegtuigjes enzo... Silent Cartographer is imo ook super
Ik level 4. Echt ownage. Combi van die mariniers en die voertuigen. Halo zelf vind ik ook echt een top level. Die staat op nummer 2.
Level 10 natuurlijk... die was uitdagend en spannend en je kon daardoor eindelijk is zien waar de xbox echt tot staat in is ( let nie op me zinsopbouw )
Ik 2 betrayals. Ik vind het echt strak hoe de covenant en The Flood tegen elkaar vechten. En het level is ook grotendeels buiten. 2e keus is level 4. Maar die heb ik veel te vaak gespeeld. Maar dat was alleen het begin. binnen in het gebouw vind ik het niet zo heel erg leuk. Daarom koos ik voor Two Betrayals.
Level 10 is ook heel cool ja. Vooral het einde is geweldig verzonnen, lekker carmagedonnen en covenant & floodjes omver rijden.. Heerlijk.. (Kan toch imo niet tippen aan level 4 )
Ik heb op Halo gestemd, omdat je in dat level lang met een Warthog rond kan rijden en omdat je nauwelijks binnen bent. 2e is level 5, omdat daar alle voertuigen inzitten en je er vrij lang mee mag rijden/vliegen , maar dit level heeft iets te veel binnenlocaties vind ik.
Level 5. Het enige level met alle voertuigen. Het is ook een van de langste levels, dus je bent er lang mee bezig. Level 4 staat bij mij op de 2e plaats. Vooral omdat de omgeving in dit level heel afwisselend is. Level 7 staat op plekje 10, en als er nog meer levels waren, had hij daar ook onder gestaan. Het is dat het belangrijk is voor het verhaal, maar ik had 1 etage wel genoeg gevonden. Ze hadden dat level gewoon 1 etage moeten maken en dat als uitbreiding op level 6. En dan nog een apart level erbij maken.
Assault on the control, lekker veel knallen, met een tank rijden en samen met de mariniers samen werken vind ik het vetst.
Assault on the control room! Deze lvl vinnik gewoon masterlijk! Beetje stunten met je Ghost, Of met een scorpion tank tegen ghosts opknallen. De sneeuw, de sfeer, de chaos, gewoon.. masterlijk /Edit: Kunnen alleen mods polls aanmaken?? Das niet eerluk!!
Zo echt wel. Level 7 wat een bout level zeg. Zo eentonig maarja, de rest van de game maakt dat ruim dan goed.
1. Level 8: Two Betrayals - Het is gewoon een cool level, vliegen, rijden, besluipen, knallen etc. en elke vijand komt hierin voor 2. Level 5: Assault on the control room - knallen knallen en nog eens knallen, als je wilt knallen dit is het level
level 5 vindt ik echt geweldig, omdat het 't eerste sneeuwlevel is. Verder vindt ik het laatsrte level ook wel lache om vaker uit te spelen, telkens dat gevoel dat je het uitgespeeld hebt, en dan vooral dat stukje racen aan het eind
Level 5: heerlijke grote besneeuwde velden met een Rocketlauncher en een Sniper.. Just love it! En dan ook nog een tank.. het kan niet beter! Level 4 is ook heel mooi gemaakt.. die gebouwen zijn super mooi.. soms ga ik gewoon ff rond kijken hoe mooi ze het wel niet hebben gemaakt