he, Ik heb een vraag ik wacht nu best lang op mijn reward pack dus wil ik effe bellen naar MS maar welk nummer moet ik bellen mischien weten jullie het ? mzzl
www.xbox.nl staat het: Wenst u nog meer informatie, of heb je nog een dringende vraag, bel dan met de Xbox support-lijn op 0800 023 3894
Ik heb mn aanvraag pas vorige week op de bus gedaan, maar ik heb dus ook ff naar dat nummer gebeld net en gezegd dat ik al een paar weken geleden opgestuurd heb en nog nix vernomen heb. Moest ik een paar gegevens doorgeven en nu krijg ik mn games volgens die costumer supporter binnen 12dgn
en het is gelukt ik heb gisteren mn game binnegekregen ik open er wel ff een topic over kunnen anderen het ook proberen
Ik precies hetzelfde gedaan. Ben benieuwd of ze binnen 10 dagen afgegooid worden. Weer 100€ en een 4e controller erbij.
[mierenneuk mode] 28 dagen = bijna 6 weken? 28 dagen = precies 4 weken. [/mierenneuk mode] hahahahaha maar xenior wat bedoel je met "Ben benieuwd of ze binnen 10 dagen afgegooid worden. Weer 100€ en een 4e controller erbij."?
Rewardpack wordt mijn 4e controller en beetje geld. Ik verkoop de twee games voor 100€ Helaas heb ik alle games al gehaald van wat ik hebben wou. Zelfs meer want heb er al twee verkocht. Arme ikkes. Aan de andere kant, 140€ is ook niet slecht eig....
er stond 28 DAGEN. Mocht er nu werkdagen staan, dan zijn ze creatief met letters geweest en hebben ze werk- voor -dagen geplakt. beuuuutje flauw
Kwenie meer zeker uit me hoofd wat er stond in dat formulier, maar bij die lijn van ze zeggen ze achtentwintig werkdagen. Maar het gaat nu toch wel sneller dan in het begin ?
Op het formulier stond en staat gewoon 28 dagen, bij die lijn heeft er gewoon iemand het geniale idee gehad om iedereen wijs te maken dat het om werkdagen gaat. gewoon gelul