Hallo, Ik ben nieuw met de xbox 360. Ik ben eigenlijk op zoek naar een platform spel. Leuk vrolijk spel. Beetje ala mario / banjoo kazooie dat soort spellen. Welke kan ik dan het beste kopen voor de 360 ? Momenteel heb ik wat schiet spelletjes, maar daar is de lol voor mij zo af. Ik hoor graag wat tips en trucs. Ook vind ik strategie spellen te gek zoals command and conquerrer. Is er voor de xbox ook zoiets ?
of je kunt niet lezen, of je begrijpt het niet. Om op jouw scherpe antwoord terug te komen Die heb ik al. Welke wil je horen ? Wii ? cube ? n64 ? snes ? nes ? Playstation ? 1 ? 2 ? (okay 3 nog niet).
Hij bedoelt daar mee te zeggen dat die er niet zijn op de 360 (geen goede althans waar ik van weet). En waarom zou je een Platform spel voor de 360 willen als je alle consoles al bezit.
Ik vind platform spelletjes eigenlijk wel het leukste om te doen. En was benieuwd of er voor de 360 leukere waren dan dat ik heb. Ik vind mmorpg ook geweldig. Maar goed die zijn er volgens mij voor geen enkele console. Ik ben niet zo'n ster in de diverse games. Ik moet het hebben van de reclame op tv zeg maar. Ik ben al blij dat ik hem kan aanzetten *)
Wat dacht je Kameo?? Zelf nog niet gespeeld, maar schijnt erg funny te zijn. Download de demo eens op Live.... Greetz Buddha
Dit wordt een op som topic. Het beste kan je wat reviews lezen en eventueel zoeken op platform games (genre) xbxo 360. Dan kan je gelijk zien welke spellen je ligt