Ey ik heb van die covers gedownt maar ze zijn allemaal veels te groot, met welk programma kan ik ze precies de grote geven van hoe een cover moet zijn. Dat ze dus niet over 3 blaadjes verspreid worden als ik ze uitprint
Jij weet natuurlijk waar ie ze voor nodig heeft he :{ *geeft WiXX voorlopig voordeel van de twijfel Printen met photoshop ofzo zou moeten werken, misschien dat je pix 300 dpi zijn, kun je die met paint niet goed afdrukken, aangezien paint @ 72 dpi print, in PS kun je dit instellen.
Sega pack + Live cd Nu stil wezen mannetje. Ik heb er expres niet bij gezet waarvoor ze erbij staan om te kijken na de reacties, dit bewijst het maar weer eens dat jij echt zo´n mannetje bent die alles uit begint te schreeuwen voordat je weet waar het over gaat.
Ik heb ook voor Sega Pack en Live cd gedaan van de week ik gebruik cover xp, is meesterlijk goed programma dacht : www.coverxp.com had het van de week ook al in soortgelijk topic vermeld . Directe Link naar Free Download : Link Cover XP
je kan ze ook importeren in Nero Cover Designer - als je de nieuwste nero ergens kan vinden. erg goede hoezen designer, ook voor dvds
:{ En idd, dit programma gebruik ik al maanden. Werkt zéér perect. Snel, simpel en gratis. Niets op aan te merken behalve dat je na een paar dagen (30 ofzo meen ik) gaat de tijd tellen voordat je het kunt gebruiken. (ik zit nu al op 138 seconden) En als je een serial ervoor download zegt'ie: This is an Illegal Key, we have your IP (en dat is dus geen grapje)
Bij Adaptec Easy CD Creator heb je zo'n programma.. Heet iets van Jewel Case ofzo, staat d8 ik ook op Download.com.
nu we het toch over het printen van covers hebben voor Sega Pack. Wie weet waar je "Xbox-groene" dvd hoesjes kan halen? ik wil me sega pack ook in hoesje doen, maar moet wel XBOXGROEN hoesje zijn. Sorry ben een beetje precies
Ja ze zijn iets lichter maar je kunt nooit dezelfde kleur krijgen want daar heeft ms dus patent op om die groene kleur dvd hoesjes te maken, ik vind ze zelf iets mooier.
ach ja dat maakt mij niets uit , zolang het maar groen is , trouwens de leveringstijd bij die gasten is toch 1 tot 2 dagen ??
Ik bestel er regelmatig. Zij hebben heel snel door als je betaald hebt, dus daarom heb ik het ook altijd op de 2e dag. Als je bijvoorbeeld maandag besteld, dan heb je het altijd op woensdag... Zeer relaxe service daar!!!
ik vind op het net alleen dit soort covers: http://www.game-covers.com/xbox/d/Dead_Or_Alive_Beach_Volleyball_ntsc-front.jpg ......