Welk racestuur voor de Xbox ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Troy, 6 apr 2003.

1. Troy

Troy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij vertellen wat het beste racestuur is voor de Xbox ?

Tevens is mijn vraag of deze stuurtjes echt goed functioneren op de Xbox of dat je beter gebruik kunt maken van je gewone controller ?

Ik wil best een stuur aanschaffen, maar dan moet het wel goed functioneren.

Jullie advies is welkom !

2. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb een modena wheel gehad en die heb ik maar snel geruild tegen een game want ik was niet echt tevreden...ik denk dat je op dit moment sowieso betere tijden haalt met je controller dan met een stuur...echt goeie sturen zijn er volgens mij dus nog niet

3. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Steel Battalion controller ;);) <-- Dikke knipoog

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Offtopic: Kun je de SB-controller echt gebruiken voor normale games?!

Ontopic: Ik zou geen stuur kopen, met een controller kun je veel sneller sturen enzo. En daarbij kost dat apeding 70 Euro, terwijl je hem na 2 uur in de kast laat roesten (:{ )

<<edit>> En daarbij zijn hier al tig threats over geopend, gebruik de zoekknop de volgende keer aub <</edit>>

Laatst bewerkt: 6 apr 2003
  5. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf in het bezit van de Modena van Thrustmaster bij gebrek aan 'beter'. Dit stuurtje is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, heb gisteren weer effe kunnen genieten van een Momo stuurtje van Logitech (voor de PC en Mac) waarom brengt Logitech dit stuurtje niet uit voor de xbox? Mijn andere favoriet is de Driving Force van Logitech voor de PS2 in combinatie met GT3. Vraag is dus waar blijven de andere fabrikanten met hun stuurtjes.

De vraag mbt. welke xbox stuurtje is overigens al een aantal keren gesteld, op dit moment kan je echter niet spreken van een 'keuze' gezien de kwaliteit die beschikbaar is.

ps. Heeft iemand al de Force Feedback versie van de Modena gezien?

6. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Hoezo is dat Modena Trustmaster stuurtje dan niet relax? Is hij te licht enz.? Graag even je mening want ik il ook wel een stuurtje. Of kan ik dan beter voor die Force Feedback gaan? Deze zal dan wel een stuk hoger liggen in prijs..

7. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah...een racestuurtjesthread. ;) Ik heb een racestuur voor de PC. Die van Microsft/ Force Feedback en de hele rambam zit erop, en volgens mij is er nog geen racestuur voor de Xbox die in kwaliteit met deze overeenkomt. nou is mijn vraag; zou er een mogelijkheid zijn deze toch op een manier op de Xbox aan te sluiten?

8. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor balleknieper:

Het is met name de kwaliteit van de Modena die mij tegenvalt, het ziet eruit als goedkoep plastic en het voelt als goedkoop plastic, het stuurtje zelf heeft teveel zijdelings speling op de as gemonteerd, is het gevolg van de montage, in verticale richting zitten twee schroeven in horizontale geen, gevolg is speling. De pedalen zijn goed en stevig. Een ander negatief punt is het gebruik van het stuurtje in games, de gevoeligheid is te hoog waardoor het gebruik van het stuurtje frusterend wordt.

9. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    en de trilling is echt teleurstellend net of er een bij opgesloten inzit, van force-feedback is dus helemaal geen sprake
    bovendien krakt en piept hetmijne overal en werken mijn pedalen niet!!!|:- |:-
    ik koop nooit nog iets van thrustmaster gvd!
    kwaliteit ziuigt echt (ook van andere producten)
    nu nog het ergste: in Belgie kan je enkel de baretta kopen, ik heb dus geen keus|:- |:-

ADVIES AAN ALLE XBW'ERS KOOP NOOIT MEER IETS VAN THRUSTMASTER!!!!!!!

Deel Deze Pagina