Welk slecht spel vind jij goed?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 jun 2008.

  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Een aantal jaren terug was er ook een topic die hier over ging. Ik vond het toen altijd wel leuk om te zien welke spellen mensen nou echt iets en niets vinden. Ik weet alleen niet of dat topic nog ergens is terug te vinden. Ik heb het even geprobeerd maar had geen resultaat. Mja een schoon topic mag denk ik ook wel toch?

    De stellingen:

    Welk (slecht) beoordeeld spel vind jij juist erg (goed)?

    Welk (goed) beoordeeld spel vind jij juist erg (slecht)?


    Het gaat hier uitsluitend over Xbox360 games!


    Voorbeeld:

     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2008
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Welk slecht beoordeeld spel vind jij juist erg goed?Viking:Battle For Asgard
    Omdat?
    Gewoon lekker op ventjes in hakken is relaxt, en het spel is ook nog eens lekker voor je gamerscore;)
    Welk goed beoordeeld spel vind jij juist erg slecht?
    Devil May Cry 3/4 wat het ook is:p
    Omdat:
    ik snap niet wat mensen daar leuk aan vinden. dingen zoals een portaal waar domme monsters steeds uitkomen vind ik niet veel aan.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2008
  3. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    en LOTR is toch niet heel slecht beoordeeld?

    Ik vind Dynasty Warriors altijd wel erg leuk, krijgt bijna altijd 5-en en 6-en. ik hou echt van lekker erop los rammen, vijand na vijand, die hilarische dialogen en suffe verhaaltjes. allemaal excuusjes om gewoon 100-en vijanden te beuken met de meest lompe wapens:) items zoeken om jezelf nóg sterker te maken is erg verslavend, charachters unlocken ook. musou mode (dat je tijdelijk helemaal de bomb ben, is vet, helemaal in co-op). en co-op mode is de shit!


    Omgekeerd vind ik Halo echt waardeloos. Verhaal is tegelijkertijd cliche en te dom voor woorden, vijanden zijn irritant (rare gillende clowntjes met laserpistooltjes *pieuw pieuw* )... suffe wapens. zelfs de battle rifle (die er nog enigzins buff en stoer uitziet) schiet als een popcornmachine....en dan dat lullige kleurenpallet van Halo...alles paars/roze of turquoise-blauw. die stomme laserstraaltjes. Bah!
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2008
  4. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het met DutchDemons eens over Dynasty Warriors, heb het ook altijd best leuk tijdverdrijf gevonden om hersenloos op knopjes te rammen :).

    Misschien een beetje tegenstrijdig, maar ik Assasin's Creed helemaal niet zo goed, ik had constant het idee dat ik hetzelfde aan het doen was en het eigenlijk ook veel te makkelijk was als je het vechten eenmaal doorhad.
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Uhm, je vind het wel leuk met Viking om mensen/wezens of whatever dood te raggen, maar bij DMC4 niet? :9

    Ik vond DMC4 wel leuk, vooral door het styltje, en de combos zijn soms ook vet. Maar niet echt lang vol te houden. Echt zo'n spel dat je soms ff oppakt.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ik heb zo'n vermoeden dat je in Viking meer domme monsters verslaat dan in DMC4.
    Daarbij opgeteld dat Dante en Nero een stuk vetter zijn als de hoofdpersonage in Viking. Toch ga ik Viking wel kopen hoor, lijkt mij echt een heerlijk spel.

    Mijn lijst: 'slecht' beoordeeld maar leuk spel: Stranglehold: ik heb me erg vermaakt met het bullet ballet, echt fun deze game!

    Goed beoordeeld, saai spel: Gears of War: Ok, schiet me maar af, maar ik heb Gears of War na level 1 uit mn 360 gehaald en heeft er nooit meer ingezeten.
    Trekt me totaal niet!
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    goed beoordeeld vind ik slecht: Ninja Gaiden 2, schiet me maar af, hhaal me maar door het slijk, poep maar in me bek,
    maar de game vind ik niks, heb dan wel alleen de demo gespeeld, maar ik vind er echt geen ene reet aan, terwijl iedereen er helemaal op geilt en doet alsof het een geneesmiddel tegen ****** is,
    je blijf tmaar op die zelfde knoppen hangen, ik snap niet wat mensen erin zien
     
  8. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb echt een verschrikkelijke hekel aan alles wat met Call of Duty te maken heeft. In een hoekje campen en op iemands benen beginnen te sprayen totdat je een headshot maakt is niet echt mijn ding denk ik...

    Verder vind ik GTA 4 saai, sloom en lomp. Ik begrijp niet helemaal dat dat de hemel in wordt geprezen. Maar het zal wel aan mij liggen denk ik :)
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2008
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Momenteel vind ik alle games niet tijdloos, maar wel erg leuk. Ik kan me helaas snel ergeren aan games en dan toch nog uren doorgaan, wat het spelplezier niet altijd bevorderd. Maar het leven van een gamer gaat niet altijd over rozen.

    Mijn ervaringen over enkele van mijn laatst gespeelde games:
    Halo3, een spel wat goed in elkaar zit, wel een grappig verhaal als je de trilogie ziet, leuke graphics, leuke gameplay maar na alle andere Halo's wel veel van hetzelfde. Toch een goed, gezien de goede multiplayer.

    GTA IV, na 2 keer uitgespeeld te hebben kijk ik er met plezier op terug, het werd echter wel een beetje eentonig, maar toch een zeer verslavende en leuke game met een goed verhaal erin (Met een paar minpuntjes, maar toch).

    Assassin's Creed, op het einde na, veel, erg veel van hetzelfde. Mensjes afhakken met de countermove tot je je "wanted-level" kwijt bent om daarna weer doelloos op een bankje mensen gaat zitten afluisteren. De boss-fights en vooral de laatsten vond ik wel super. De hele game teerd wel vooral op zijn geweldige graphics.

    Ninja Gaiden II: Nog geen nadelen tegen gekomen, maar daar ben ik misschien ook wel Ninja Gaiden fan voor. De camera is me toch minder tegen gevallen als in deel 1 :).
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik trek gewoon het stijltje niet.. en bij Asgard is het gewoon geweldig om zn groep monsters in te stormen zonder dat ik als ik iedereen dood heb, nog meer dezelfde ventjes uit een raar portal komen..

    en bij DMC 4 kon ik niet omgaan met de camera.
    en DMC is ook een stuk linearder(?) dan Viking
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2008
  11. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Welk (slecht) beoordeeld spel vind jij juist erg (goed)?
    Transformers.
    Geen topgame, maar iig niet de 2'en en 4'en waard die het kreeg. 1000G halen op dit spel is echter wel een crime.

    Welk (goed) beoordeeld spel vind jij juist erg (slecht)?
    *schuilt in hoekje* Oblivion.
    Ben gewoon niet zo'n RPG-mens denk ik. En al die metertjes, skills, guilds en weetikveelwatnogmeer, ik snapte er geen zak van. Daarbij ziet het eruit als Runescape als je het in third-person speelt.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Halo vond ik wel een topgame, maar goed iedereen mag zijn eigen mening hebben. ;)
    Maar heb je niet veel liever het kleurenpalet van Halo dan al die 'bruine' games die tegenwoordig uitkomen?
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Welk slecht beoordeeld spel vind jij juist erg goed?
    Ninja Gaiden II
    Omdat?
    Ik had niet verwacht dat hij zó tof zou zijn, het is echt een bruut spel. Alleen is het verhaal en de cutscenes die daar bij horen een beetje suf.

    Welk goed beoordeeld spel vind jij juist erg slecht?
    GTA IV
    Omdat?
    Ik er heel iets anders van had verwacht. Ik vond het in het begin echt een toffe game, maar na een tijd werd het zwaar eentonig en de missies, daar werd ik ook al niet vrolijk van. Ik heb hem nu al een week niet aangeraakt.. weet ook niet wanneer ik hem weer zal oppakken.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Welk slecht beoordeeld spel vind jij juist erg goed?
    Call Of Duty 3
    Omdat?
    Het werd door bijna iedereen gehaat omdat hij slechter zou zijn dan CoD2. Hoe dan ook vond ik de singleplayer echt heel vet, tevens was de Multiplayer legendarisch. Capture The Flag, en dan met voertuigen was _O_

    Welk goed beoordeeld spel vind jij juist erg slecht?
    Bioshock
    Omdat?
    Ik vond het echt drie keer niks, ben ook zo dom geweest om gewoon met de hype mee te gaan. Wou de titel nooit hebben, maar die hype was uiteindelijk zo enorm geworden omdat het een van de beste games was ooit gemaakt. Nou voor mij was het een van de slechtste games ooit. Ik kwam gewoon niet in het sfeertje en vond het totaal niet boeiend.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2008
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Yup lees uit startpost; ''Het gaat hier uitsluitend over Xbox360 games!''
    ;)
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Uiteindelijk al veranderd. :cool:
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    deze lijkt vooralsnog iets meer inhoud te hebben. Hot or Not gaat dicht en deze blijft open :)
     
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Slecht > Goed: Jericho, Earth Defense Force, Ninety Nine Nights.

    Jericho: Als je een shooterfan bent moet je dit echt spelen.. je hebt lekker een team van een aantal mannetjes met verschillende wapens en krachten.. je kan on the fly kiezen welk mannetje je wilt zijn en vanaf daar is het lekker gore en grote monsters en eindbazen etc.

    Earth Defense Force: Een rocketlauncher die 10 rockets in 10 sec kan afvuren. Nough said.

    Ninety Nine Nights: Tja, gewoon lekker raggen.. soms ook wel lastig omdat er geen savepoints waren maar dat hielt het ook wel weer leuk.. Lekker 100 mannetjes in de lucht gooien met 1 aanval.. Heerlijk!

    Goed > Slecht: Dead Rising, Table Tennis, G.R.A.W. I+II, Blazing Angels.

    Dead Rising: Gespeeld op een sd tv dus je raad het al.. crap.. maar sowieso trok de gameplay me niet.. Dat rare op tijd gedoe?? Als je er om 1 uur komt gebeurd er niks maar kom je er om 3 uur dan komt er een eindbaas?! Zout toch op man..

    Table Tennis: Te moeilijk, te weinig mogelijkheden..

    G.R.A.W I+II: Te langzaam.. Er had meer tempo in gemoeten..

    Blazing Angels: Voelde niet tof, te weinig mogelijkheden, saaie story line..
     
  20. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    vind alleen wel dat sommige mensen een rare beredenering hebben van slecht beoordeeld...
    volgens gamerankings bijvoorbeeld:
    Call of Duty 3 Publisher: Activision Number of P/Reviews: 169 Xbox 360 83.0%
    Ninja Gaiden II Publisher: Microsoft Game Studios N of P/Reviews: 119 Xbox 360 82.4%
    LoTr, Battle for Middle-earth II Pub: EA Games N of P/Reviews: 115 Xbox 360 80.2%

    lijken mij toch allemaal goed beoordeelde games!
     

Deel Deze Pagina