Welk spel Christian Slater of Transworld ????

Discussie in 'Algemeen' gestart door jason, 16 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jason

jason Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welk spel is er beter en is aan te raden van deze twee. Laat effe weten alvast bedankt.

2. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    lees gewoon reviews! en is Cristian Slater geen acteur?

3. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    is het niet kelly slater?????

je bedoelt toch die 2 surf games? ik heb kelly slater pro surfer en ik moet zeggen dat ik het wel een leuk spel vind. Gaat alleen toch wel vrij snel vervelen; je hebt niet echt veel variatie in de 'banen. maar ja dat is natuurlijk ook wel te verwachten, in een golf kun je niet zo heel veel varatie aanbrengen.

edit: lees wat reviews en denk niet dat de mods dit topic zullen waarderen :confused:

Laatst bewerkt: 16 apr 2003
  4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Topics waarin een simpele vergelijking wordt gevraagd tussen 2 games. Dit is alleen toegestaan als dit goed wordt onderbouwd en niet gaat vallen onder de zogenaamde opsomtopics. Daar het onderbouwen van 2 kanten moet komen is het verplicht dat als een gebruiker een dergelijk topic start daar zijn eigen persoonlijke voorkeuren bij plaatst. Indien dat niet het geval is wordt dat topic gesloten en mag de betreffende person het nogmaals proberen in een nieuw aan te maken topic.

Zoals je waarschijnlijk al wel in de FAQ had gezien, verder is het beste dat je gewoon reviews leest en kijkt wat je het beste ligt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina