Welk spel heb je het laatst gekocht en wat vond je ervan?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tri>X<pleDIe§eL, 20 jul 2003.

  1. Tri>X<pleDIe§eL

    Tri>X<pleDIe§eL VIN DIESEL

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een topic over jouw laatste spel die je gekocht hebt en wat je er precies van vond.

    Mijn laatste is al een tijdje terug en dat was Brute Force.
    En ikzelf vond het wel een leuk spel al had ik er wel iets meer van verwacht maar het was goed genoeg.
     
  2. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn laatste koop was RTCW Tides of War en ik vind het online echt een topgame. Het is het vetste spel die er is voor Live vind ik. Dus ik ben er erg tevreden mee.
     
  3. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk vind ik deze thread nergens over gaan, er zijn er al genoeg van z'n soort threads. Maare heb commandos 2 bij Freerecordshop gehaald, was in de aanbieding en wist al dat ie m'n geld dubbel en dwars waart was. (maar 22,49 incl.10% korting) 8)
     
  4. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb UT nog ff gekocht, had hem nog niet legaal, en kon hem niet laten liggen voor 10 eurie :D
     
  5. soadrulezzz

    soadrulezzz Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het laatst Brute Force en Red Faction II gekocht. Brute Force viel inderdaad tegen. Maar allebei de spellen zijn zeker de moeite waard.
     
  6. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Yager. Echt leuk als je van flightsims houd. Leuk verhaal, mooi, echt heel goed geluid, en niet al te makkelijk.
     
  7. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    brute force, ik vind het een leuke game vooral als je campaign met zijn 4en doet
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Fifa 2003 en een week daarvoor Brute Force (geld te veel kennelijk:+...) Allebei coole games:p:)
     
  9. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Op de xbox: MM3, zeker een top game. Houd me nog uren binnen en xbox live rules daarmee.

    Van een ander platform: Trasher: Skate and Destroy. Zoveel beter dan thps als je de controls doorkrijgt, ik blijf nu echt gewoon bij 1 spot en doe gewoon realistische tricks. Nollieflip van een 5 set enzo. Supervet!
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    TimeSplitters 2, ik heb er geen spijt van en dat zegt genoeg.
     
  11. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Midtown Madness 3 :cool:
    Leuk spelletje, lekker ongestoord scheuren... Alleen afentoe erg irritant als je in een rood vierkant moet stoppen binnen de tijd, ik stop dan maar MM3 zegt dat het te laat was :mad:
     
  12. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    DOAX: fantastische game. Beste game die ik tot nu toe gespeeld heb op de Xbox
     
  13. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn laatste game is ook BF, vond hem erg tegenvallen en heb hem al geruild tegen Ghost Recon. Deze vind ik echt beter dan verwacht. Had nooit zin om een tacktical shooter te spelen, maar dit is toch wel leuk. Misschien dat mijn volgende post hier wel Rainbow Six 3 is :+
     
  14. mello1982

    mello1982 xbox playah

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    doa3,ik had hem een half jaar geleden verkocht maar hij is te mooi om weg te doen,ik heb hem trouwens in de orginele doos gekregen (geen classic) en zelfs nog geseald.
    lucky me:9
     
  15. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Midtown Madness 3 en Brute Force. MM3 is zeker heel gaaf, maar BF vond ik tegenvallen en geruild tegen SoF2. En ik heb net nog voor €55,- Halo en Timesplitters 2 gekocht, en die bevallen zeer goed.
     
  16. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Shenmue 2, tweedehands voor 30 euro, heerlijk spel met een geweldige sfeer. Ik heb er 4 dagen tot 5 uur 's nachts mee doorgebracht, en genoten. Jammer dat ik het heb uitgespeeld, want de replay value is nihil, ook de graphics zijn middelmatig...
     
  17. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb RTCW gekocht had er wel plezier mee maar toen ik bij de level was waar op de computer de eerste level is vond ik em minder maarja ik hou em voor live
     
  18. Farting Bob

    Farting Bob Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Yager en Quantum Redshift (7 Euro MM A'dam) waren mijn laatste aankopen. Beide toppertjs.

    QR is volgens mij een van die onderschatte games .... wel f****** moeilijk op hogere levels, damn, mijn reactie vermogen is niet meer wat het geweest is, wat gaat dat rap .... en dan moet ik nog twee moeilijkheidsgraden .... het ligt ook aan de baan, je moet goed bij bepaalde punten weten waar je de bocht inmoet, of iets moet afsnijden ....

    Yager is ook zeer moeilijk, wel een erg kickuh game. Ja, een flight shooter, wat moet je zeggen .... verschillende wapens krijg je, tegenstanders worden moeilijker .... ik moet ff weten wat ik aan bepaalde rockets moet doen, als die op je afvliegen en je getarget bent .... maar moeilijk, wel leuk .... een soort Aquanox in de lucht.

    Marco
     
  19. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Kung Fu Chaos. Lachuh gamepie alleen ik kan dat enerlaatste level niet uitspelen. Wordt alsmaar van het veld gemept:mad:. De multiplayer is wel helemaal toppie.
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    MM3 , leuke game : redelijke graphics ,makkelijke besturing , goeie sounds ,leuke multi : alweer geen topper :'-(
     

Deel Deze Pagina