welk spel(len)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Herr Konig, 11 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Herr Konig

Herr Konig Proffesional

Leuk Bevonden:
    0
    hey jongens, ik bezit nu de spellen

gost recon
    fifa wordlcup 2002
    halo :)
    moh frontline
    sega gt

maar nu ben ik toch een klein beetje uitgespeeld met deze spellen, ik ben dus opzoek naar een nieuw spel wat niet makkelijk is uit te spelen, zoeits als halo bv het liefst een shooter
    kunnen jullie me wat aanraden?

is lotr two towers leuk? of is het een flop ik heb wat gelezen en zag alleen maar positieve reacties,

brute force leek me ook wel wat maar las hier dat het eigenlijk niks is, ik hou iig niet van lava levels :D

dus iemand een goed spel voor mij ?

bvd Konig :p

2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Amped is niet makkelijk uit te spelen, het is een heel goed spel & het is een classic. Verder ben je met rallisport challenge ook wel een tijdje zoet. Moto gp 2 is ook een racespel waar je heel lang mee bezig bent( zeker als je live hebt) en morrowind is een erg grote rpg waar je maanden mee bezig bent.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Konig, het spijt me zeer maar we kunnen niet iedereen persoonlijk een spel gaan adviseren, daar is dit forum niet voor. Ik raad je aan gewoon wat reviews te lezen, daarin wordt vaak genoeg verteld over de spellen en kan je zelf een conclusie trekken. Kom je er écht niet uit kan je altijd alsnog hier vragen om een vergelijking (tussen vergelijkbare games uiteraard).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina