Geachte medeboxers, Kan iemand mij misschien vertellen welk spel er op de xdoos uitkomt of al is, welke het meeste lijkt op Zelda van de Nintendo??!!
ik denk : PROJECT EGO Maar die is veel vetter Update : Check deze link : http://archief.xboxworld.nl//index.php?show=previews&id=12 Preview van Project EGo
sorry maar ik zie geen overeenkomsten tussen project ego en zelda... project ego= rpg zelda= adventure
Zelda is ook een soort Rpg man....vind ik iniedergeval Project ego wordt een BOM van een Spel. En geloof me iedere gozer die van Zelda houdt zal dat spel ook goed vinden..!
Xenior ook niet mee eens. Wel met feit dat EGO gaat roelen. Niet zo erg als KOTOR natuurlijk...... Star Wars roelt!
sorry maar dan weet jij niet wat een rpg is hoor.... en jah xenior je hebt gelijk Knights of the old republic gaat echt rulen!!!!!
is er eigenlijk iemand hier die dit spel al gespeeld heeft ik heb er namelijk alleen maar een filmpje van gezien als non-interactive demo en verder nix
Ik zeg toch niet dat ik Zelda wil spelen. Vraag alleen of er een spel komt/is dat er op lijkt!! De rest bedankt voor jullie reactie. Jullie hebben me in ieder geval een stuk geholpen. Groetjes Marvin