Bloodwake ? Dat spel lijkt mij nogal gaar, gewoon pure arcade fun.. Daarvoor geef je geen €69,- uit... Ik zou DOA3, JSRF (ik vond het kut, maar de meeste mensen niet, zal wel aan mij liggen dan ), en RalliSport Challengde. Abe is maybe ook wel leuk... En ow ja, als je Meks Peen nog niet op de PC hebt lijkt die mij ook wel lachen... GreetZ
amped? ben je wel een tijdje mee bezig voordat je je eerste grind doet ben je een paar weekjes verder!
1: Oddworld is errugh leuk ! 2 & 3: JSRF en Fuzion Frenzy Sucks ! 4: DOA3 is zeeeeer mooi maar errugh snel uitgespeeld (voor multiplayer blijft ie gaaf) ! 5: Halo heb je al (Errugh gaaf) ! En ik heb sinds zonet The Simpsons Road Rage en het is wel een aardig spelletje (aftreksel van Crazy Taxi) ! Ik zou dus uit eigen ervaring zeggen : Oddworld of DOA3 ! Greeeeeetz, JaysonX.
Jah, ik denk dat je echt wel een tijd met PGR bezig bent want ik vind het heel verslavend en je wilt telkens op alle circuits goud! Als je PGR koopt heb je zeker geen miskoop maar misschien zijn er wel andere leukere spellen die ik niet heb (heb er maar 2, de 2de mag je raden). :r