Welk spel is het beste om nu te kopen? CDS? Deathrow? of ken je zelf nog goeie spellen ? Let me know!!!!! pleazz
CDS vind ik zelf niet zo vet maar veel mensen wel. Enclave vind ik nog steeds kei vet, die zou ik kopen als je hem nog niet hebt. Je kunt wachten op deathrow, hitman of the ting kopen die schinjen ook heel goed te zijn.
Voor de mensen die twijfelen of ze The Thing moeten kopen: doen!! Heb hem gister bij Dixons gekocht en wat een vet spel zeg Mooie graphics en een vet verhaal. Ben em constant aan het spelen, het is lang geleden dat ik een spel zo vaak op 1 dag speel
cds is echt wel zalig, vooral als je van co-op houdt... grafisch is het geen wereldhit, maar toch zeeeer verzorgde afgewerkte game, alleen wel wat gemakkelijk op normal. Verder wacht ik op deathrow, die ga ik zeker halen! (hopelijk is hij er maandag, sommige zeggen op 18okt, maar in winkel zeide ze dat ze hem maandag verwachtten, dus ja...) Ik hoop dat hij niet tegenvalt, (wou eerst sega soccer slam, maar heb gekozen voor deathrow->geweld, leuke graphics, lijkt me leuk spel... ) Vooral multiplayer optie lijkt me vet met vrienden EN natuurlijk splinter cell! ( en uc & morrorwind )
* waarom moet iedereen zo`n topic openen !?!?! nja zal wel een soort van Rage zijn netals de ''1ste post'' umm Deathrow Hitman 2 Splinter UC The Thing
Misschien niet voor iedereen maar Madden NFL 2003 is met voorsprong de beste sportsim op de xbox als je van American Football houdt natuurlijk en als je dat niet doet dan is dit de editie om er mee te beginnen, als je dan nog geen besef hebt hoe het in elkaar zit, tjah dan ben je echt wel retarded. Ik pik Deathrow ook wel mee denk ik maar 18 okt is zeker hoor, en in de tussentijd heb ik in de winkel ff Buffy getest en lijkt me ook wel vetjes maar geen 70€ waard voorlopig want er komen andere toppers aan.
waarom zeggen jullie allemaal splinter cell en unreal championchip? de vraag is welk spel hij NU kan kopen, niet over een maand. hitman 2 schijnt wel geinig te zijn, ik wacht het wel af.. deathrow lijkt me wel leuk om te huren, maar zoals wouter al zei geen diepgang conflict desert storm lijkt me een beetje nep, vooral toen ik las dat je auto-lock niet kon uitzetten de game waar je deze maand op moet wachten is cmr3 en sega gt 2002, zijn echt de topspellen.
je hebt gelijk sijmez en oh ja Qwx, tony hawk is nie echt mijn genre ik denk da ik enclave ga kope nog ff een vriend die da heeft raadplegen. En moest wouter hier zijn: sorry man
eum omdat hij al in de winkels ligt, weet ik veel waarom, maar ik had gebeld en ze gingen hem maandag binnenkrijgen, dat stond vast want hij lag al bij leverancier... dus ja, en idd, deathrow is gehyp't, weinig diepgang; terecht waarschijnlijk, maar eum de vraag is of je dat moet verwachten, ik ga hem zeker halen, ik wil namelijk gewoon een lekker spel dat je met vrienden kan spelen... je moet geen wereldhit verwachten, gewoon lekker ontspannend spel voor ff uit te blazen