Welk spel speel jij nou het meeste over live??? Zelf is Moto gp2 mijn favourite. Geef aub maar 1 titel op. Welk spel GA jij het meeste spelen binnenkort?? Voor mij is dat zeker Top Spin*)
RtcW is het enig(st?)e wat ik via live speel momenteel, de combinatie van FPS en teamwork spreekt mij heel erg aan. Als ik al op live zit vanwegen KotoR, en qua aankomende games zie ik daar nog niet veel verschuiving in komen. Ach...what can I say, RtcW is 't waard *)
Nu ben ik begonnen met RtcW. Dus speel ik die het meest, maar vorige maand speelde ik vrij veel mm3. Binnenkort komen er ook niet echt veel leuke Xbox live spellen aan dus het zal wel ff zo blijven.
Op dit moment speel ik eigenlijk enkel nog maar GR:IT en MotoGP 2... Ik kijk met smart uit naar Top Spin en PGR2, daar verwacht ik namelijk vrij veel van... nog even wachten dus
Unreal Championship , en in de toekomst ik weet het nog niet . Ga wel wat llive titels halen zoals , RS3 , PGR2 , Top Spin & CS .
ik speel alleen maar mms 3 eigenlijk de games waar ik het meeste naar uitkijk zijn: Rainbow 6 3, top spin, PGR 2, crimson skies 2, true crime streets of LA, GTA double pack, Xlll, nfs underground, nba 2k4, ESPN nfl 2004, CS. dat was het zo'n beetje
Midtown Madness 3! Binnenkort krijg ik RtcW, die zal ik wel veel gaan spelen.... totdat....... Top Spin uit is Die wordt echt zo gaaf!
moto gp (1) en gr island thunder,island thunder nu toch meer echt zo verslavend en begin er eindelijk goed in te worden
rtcw de laatste tijd ennuh als je mij wil killen add me dan maar en probeer het dan maar waar te maken
Ja MArnixio ik weet het RTCW. Altijd als ik online ga zie ik je weer rtcw´en. En jij zie me waarschijnlijk altijd moto gp2 spelen. ps bij Ghost recon island thunder kreeg ik niet meer iets te zien van een game.Ik deed dus min players 1 max 16 maar hij vond helemaal niks.Toen deed ik quick match en nog steeds helemaal niks.Hoe kan dit?
Dat is gek. Er zijn niet altijd veel servers te vinden, maar toch minimaal altijd 1. Anders check onze server van mijn clan. Onze server is haast iedere avond online in de games: Ghost Recon: Island Thunder en Return to Castle Wolfenstein.
RTCW. Ik heb gewoon geen tijd om me te verdiepen in mijn andere games. Heel soms n potje MM3, Moto GPII zuig ik nog echt te hard in en MCII is echt het debviele broertje van MM3. Verder UC, dat zuigt, en Mechassault lag ik altijd. Dan heb je ze wel gehad En ik ga spelen: XIII! *yay*