Hulp nodig ik heb 80 euro voor een spel. welke raden jullie me aan. 1) genma onimusha 2) moto gp (ben helaas niet echt een race fan,ziet er wel strak uit) silent hill2 restles dreams: (komt binnenkort uit. deel 1 was wreed)
Wij hebben maar 1 spel : Tony Hawk 3. Deze krijgt in de eerste uitgave van de nederlandse XBOX-Magazine als enige een 9 !! Wij hebben THPS 2 ook helemaal uitgespeeld en 3 is nog beter, gaver, knopperder !! Maar ja, je moet natuurlijk wel van een sportgame houden. Als je liever vijanden voor der gopperd schiet kan je beter effe verder vragen. De groenten van Menno.
silent hill is ook beters chk dit maar ff http://www.game-revolution.com/games/xbox/adventure/silent_hill_2.htm betere shit
Koop Silent Hill 2 !! Als je tevreden was met het eerste deel, dan zal deze je niet teleurstellen... (moet toch een goed spel zijn, heb ik begrepen)
tja maar gamespot gaf het een 7,9 niet echt geweldig maar das hun (slechte) mening. komt pas 2 juni uit als ie tenminste niet uitgesteld word. dat wordt dus halo voor de 12e keer uitspelen
Hij schijnt beter te zijn dan deel 1. En die cijfers, ja het gaat erom wat jij leuk vindt, en trouwens een 7.9 is hoog hoor..
Ik heb zelf Tony Hawk op de PS2, maar ik zou toch voor Spiderman The Movie gaan. Het beste is natuurlijk alle 2 maar als je echt moet kiezen... Tony Hawk is zeker helemaal te gek, maar uiteindelijk wel herhalend met alle poppetjes dezelfde banen.. Dat heb je met Spidy niet.
klinkt wel goed alleen hou ik niet van die spellen met superhelden. enne cyber heb jij al SH2 gespeeld? of alleen de reviews gelezen