Hey mensen welke spel ga jij zeker kopen voor xboxlive ik wil effe kijken welk spel het geliefst is voor xboxlive ik koop unreal volgens mij word die echt ZWAAR populair voor xboxlive
Unreal in elk geval en splintercell ook denk ik en tegen de tijd dat het hier gelaunched wordt haal ik wacked er bij en mischien nog wel meer maar eerst ga ik Unreal halen die lijkt me echt super gaaf
Splinter Cell is alleen voor downloadable content, dus is het een leuke extra maar SC koop ik niet speciaal OMDAT die Xbox Live support Ik ga denk ik voor Raven Shield. UC boeit me sowieso al niet en Mech Assault koop ik ooit nog wel eens, iniedergeval na de release van Xbox Live. Single player kan die me nml niet 4 maanden lang boeien
Ik haal splintercell niet vanwege de live support maar ik haal um en er zit live support op, dat van die content is juist het leuke aan het spel vooral bij zo'n game , egt gaaf
ik hoor het al veel mensen halen unreal dus ik zal zeggen IK ZIE JULLIE OP 14 MAART OP HET WEB OM EEN POTJE ONLINE TE UNREALEN
Ik zie wel, heb nog niet echt een spel in gedachten eigenlijk. Zat aan UC te denken, maar ben niet zo goed daarin.
UC Ghost Recon Mechassault(vandaag gekocht ) En daarna kijk ik wel wat er nog meer komt wat me aanspreekt.
Als xboxlive er is moet er effe een topic komen met iedereen ze username en welke spel ze bezitten voor XBOLIVE lijk me echt gaaf