Welk spel zoek ik?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Paludin, 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paludin

Paludin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,_O_

Ik heb sinds kort een 360, en daarvoor had ik een PS2.
    Ik speelde een aantal jaren geleden altijd LOTR: de 3 edities(two towers etc.).
    Ik vond de spellen zo leuk dat ik nu een soortgelijk voor de 360. Wat je dus met elkaar moet spelen, wie kan mij helpen met wat titels?

Bedankt! :thumbs:

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Conan!

Ik heb 'm zelf niet, maar ik heb 'm wel een keer gespeeld. Ik vind 'm erg vet.

En dit zijn de echte 360 toppers:

Gears of War
    Halo 3
    Assassins Creed
    Oblivion
    Mass Effect
    Skate
    Guitar Hero 2 en 3 (you gotta love it)

Welkom, en succes!

Laatst bewerkt: 26 feb 2008
  3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Welkom op het forum. Ik raad je aan om wat reviews te lezen op verschillende sites en de threads op de XBW forums door te lezen. Een thread als deze zal echter uitlopen op een opsomtopic, dus moet ik deze helaas sluiten. Lees hiervoor ook even de Xbox 360 Games FAQ, dan weet je meteen wat mag en niet mag.

Om je toch nog maar even een richting uit te sturen: Er zijn een aantal games die een beetje die richting opgaan. Nighty-Nine Nights (N:cool:, Devil May Cry 4, Kingdom Under Fire zijn een aantal voorbeelden van Hack n' Slash games. Of deze door meerdere spelers samen gespeeld kunnen worden weet ik alleen niet. Ook dit zou je kunnen vragen in de threads van de desbetreffende games.

Ik hoop dat ik je genoeg heb geinformeerd.

/Mod juist lekker dan......:+~Kevf

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hey Paludin. Welkom op dit forum! Er zijn voor de 360 ontzettend veel games uitgekomen. Elk spel heeft op dit forum zijn eigen thread. Ik zou zeggen blader er eens doorheen om te kijken wat voor jou wat is.

Daarnaast heeft praktisch elk spel wel een demo op de marketplace staan. Doe er je voordeel mee!

als je daarnaast eens zoekt op 'best games' en 'xbox 360' kom je ook al een heel eind.

Op dit topic komt daarom een slotje

succes!

als laatse

/Mod Ja, ik was lekker eerder :+ - M-E

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina