ik heb halo en Rallisport maar ik wil een 3de game kopen! welke zou ik moeten halen>>>?? wreckless??? JSRF???? HEEELLP!
Hoi ! Wreckless heb ik nog niet maar JSRF valt tegen (vind ik.....maar tsja....wie ben ik?) ! Grafisch gigantisch mooi gemaakt maar "ik" raakte er heel snel op uitgekeken ! Oddworld : Munch's Odessey daartegen is errugh gaaf ! Hoop dat je hier wat aan hebt ! groetjes, JaysonX.
PGR is veel te donker, die kudos zitten in de weg als je een bocht naar rechts maakt, en het is nooit de beste race game ooit want dat is Gran Turismo 2, ik bedoel maar daar kan ik zien waar ik naar toe moet en da zag ik niet bij PGR. o ja en de omgeving is lelijk, althans het kan mooier want alles is zo flets en ik vond het ook een beetje dof, de omgeving dan he. Maar he ieder zijn mening _____________________________ "GIRLS,GIRLS, GIRLS" Jay-z
ja ik heb ook pgr en dat kudos systeem is wel gaaf maar die zijn zo groot weer gegeven dat je geen hol meer ziet. en ook als ze aangeven hoeveel je voor of achter loopt dan zitten die cijfers net op de horizon lijn da zuigt wel maar ja ik vind het nie te donker, sommige levels zijn wel donker maar ook veel weer gewoon in daglicht